AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Kjenner ei som er sammen med en som har psykopatiske trekk. Han er selvsentrert, ufølsom, har lite empati, manipulerende, er kontrollerende, er sykelig sjalu..Hun ser det selv, men hun sier at hun må være i forholdet for om ikke kommer det ikke til å gå bra med han..Forholdet har vart i over 30 år.. Er det noen som vet av en plass hun kan få hjelp? en god psykolog å anbefale ellernå? I Trondheim Anonymkode: 6aa0c...87d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Hva skal hun få hjelp til? Å forlate han? Eller å "overleve" i forholdet? Man kan ikke la være å å ikke bli forgiftet i gift uansett hvor flink psykolog som står på utsiden av gift-konteineren og gir deg psykologtimer. Anonymkode: a7fa5...514 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 Gå til psykolog du også forteller du psykolog en om henne og etterhvert får du hun med på timene Anonymkode: 4e8ff...f64
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #4 Skrevet 18. februar 2022 https://www.trondheim.kommune.no/krisesenteret/ Anonymkode: 309c0...2f2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #6 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Gå til psykolog du også forteller du psykolog en om henne og etterhvert får du hun med på timene Anonymkode: 4e8ff...f64 Er dette et seriøst forslag? I Trondheim er det lang ventetid selv hos private psykologer uten avtale. Og så skal de bruke tida si på en person som ikke ønsker å endre livet sitt? Og er det i så fall TS som skal bruke tusenvis av kroner på opplegget du foreslår? Eller skal hun sende vippskrav til venninna for psykologtimer hun har tatt selv for å overbevise henne om å avslutte forholdet? Dere som snakker om å gå til psykolog som å gå til fotpleie, har dere noen gang gjort dette selv? Anonymkode: 8e641...d04 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #7 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva skal hun få hjelp til? Å forlate han? Eller å "overleve" i forholdet? Man kan ikke la være å å ikke bli forgiftet i gift uansett hvor flink psykolog som står på utsiden av gift-konteineren og gir deg psykologtimer. Anonymkode: a7fa5...514 Hjelp til å forstå at det er best å forlate han ja..hun har i mange år kjent på dette men jeg føler hun ikke kommer en vei..jeg skjønner at hun må finne ut av dette selv men ser ikke ut som at hun gjør det Anonymkode: 6aa0c...87d
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #8 Skrevet 18. februar 2022 Inwe skrev (7 timer siden): Tror dessverre det blir veldig vanskelig å hjelpe henne om hun ikke vil ha hjelp. Jeg så at forholdet mitt ikke var sunt i mange år før jeg ville gå fra han. Overbeviste meg selv om at jeg ville ha det sånn. Når venner forsøkte å snakke med meg om det ble jeg sur og trakk meg unna. Heldigvis har jeg såpass gode venner at de aldri ga seg. Fortsett å snakk med henne om det, selvom hun ser noe selv er det fult mulig hun også fortrenger mye, få henne til å innse hvor ille det faktisk er. Om hun vil bli i forholdet vil vel hun heller ikke gå til noen psykolog enda? Så fint at du klarte å komme deg ut av det. Ja skal fortsette å snakke med hun, og hun vil ikke gå til psykolog nei Anonymkode: 6aa0c...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå