AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Jeg spør fordi på jobben min er det mange som har sluttet pga lederen, men han ringer dem igjen, gjerne flere år senere, for å «prate litt», spørre om de vil ta en øl...Jeg vet ikke hvorfor han gjør det. Han ønsker kanskje å høre at de ikke har funnet noe bedre etterpå eller vet ikke... Anonymkode: a77ab...c9a
NiceOrNothing Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg spør fordi på jobben min er det mange som har sluttet pga lederen, men han ringer dem igjen, gjerne flere år senere, for å «prate litt», spørre om de vil ta en øl...Jeg vet ikke hvorfor han gjør det. Han ønsker kanskje å høre at de ikke har funnet noe bedre etterpå eller vet ikke... Anonymkode: a77ab...c9a Han høres sykt ensom og dysfunksjonell ut . Ikke normalt i d hele tatt . 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #4 Skrevet 17. februar 2022 NiceOrNothing skrev (2 minutter siden): Han høres sykt ensom og dysfunksjonell ut . Ikke normalt i d hele tatt . Ikke normalt, selvfølgelig. Det er jo ikke rart at flere og flere drar. Anonymkode: a77ab...c9a
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #5 Skrevet 17. februar 2022 Kanskje han har dårlig samvittighet eller er i terapi og forsøker å finne utav hva som gjorde han til en dårlig leder Anonymkode: 08595...448 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #6 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg spør fordi på jobben min er det mange som har sluttet pga lederen, men han ringer dem igjen, gjerne flere år senere, for å «prate litt», spørre om de vil ta en øl...Jeg vet ikke hvorfor han gjør det. Han ønsker kanskje å høre at de ikke har funnet noe bedre etterpå eller vet ikke... Anonymkode: a77ab...c9a tviler siden jeg blokkerte nummeret rett etterpå. Blokkerings funksjonen fungerer iallfall. Anonymkode: ece61...5bf
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #7 Skrevet 17. februar 2022 Min tidligere sjef ga blaffen i meg den dagen jeg valgte å stå opp for meg selv og forlate jobben. Alle mine kolleger kontaktet meg i ettertid, samt at de sendte blomster, mens sjefen aldri lot høre fra seg. Han tålte vel ikke å bli fortalt at jeg ikke tillot mer seksuell trakassering fra ham. Han BURDE ha kontaktet meg i ettertid og beklaget, men det gjorde han ikke. Anonymkode: ab8a3...aa2 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #8 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min tidligere sjef ga blaffen i meg den dagen jeg valgte å stå opp for meg selv og forlate jobben. Alle mine kolleger kontaktet meg i ettertid, samt at de sendte blomster, mens sjefen aldri lot høre fra seg. Han tålte vel ikke å bli fortalt at jeg ikke tillot mer seksuell trakassering fra ham. Han BURDE ha kontaktet meg i ettertid og beklaget, men det gjorde han ikke. Anonymkode: ab8a3...aa2 Har du ikke rapportert han? Anonymkode: a77ab...c9a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #9 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg spør fordi på jobben min er det mange som har sluttet pga lederen, men han ringer dem igjen, gjerne flere år senere, for å «prate litt», spørre om de vil ta en øl...Jeg vet ikke hvorfor han gjør det. Han ønsker kanskje å høre at de ikke har funnet noe bedre etterpå eller vet ikke... Anonymkode: a77ab...c9a Merkelig opplegg. Blokker nummer så er han ute av verden? Anonymkode: 8ef85...19c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #10 Skrevet 18. februar 2022 Veldig spesielt, vet vedkommende at han er/var en dårlig sjef? Kanskje han mangler totalt innsikt i seg selv, profesjonalitet og tror han er venner med dere? Anonymkode: 166d9...c45
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #11 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg spør fordi på jobben min er det mange som har sluttet pga lederen, men han ringer dem igjen, gjerne flere år senere, for å «prate litt», spørre om de vil ta en øl...Jeg vet ikke hvorfor han gjør det. Han ønsker kanskje å høre at de ikke har funnet noe bedre etterpå eller vet ikke... Anonymkode: a77ab...c9a Har dere formidlet for hen at dere synes hen er en dårlig sjef? Denne adferden tyder jo på at dere alle velger å slutte, men ingen velger den mest logiske (og eneste voksne) løsningen med å si "nå må du ta deg sammen" på en hyggelig måte og gi sjefen mulighet for endring. Problemet med å anta at avvikende personer vet at de avviker er nemlig dette: folk som avviker fra normalen møter den samme responsen fra samfunnet hele tiden og har ingen referanse for hvordan samfunnet møter folk som oppfører seg normalt. De vet dermed ikke at de er problemet i eget liv. Du ser det i forum her - åpenbart psykisk voldelige kvinner som gang på gang får problem med at partnere som velger dem er sære personligheter, eller at de havner i konstante konflikter. De beskriver i detalj og uten skam sin avvikende adferd, og det har aldri falt dem inn at de selv er problemet. Fordi ingen har sagt "du må slutte å være en voldelig tulling". Venner, slekt og partnere har heller bare dumpet dem (som jo er ok, men noen bør jo si fra) Anonymkode: be503...bbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå