Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt slim i noen dager nå. uten tvil eggløsning, det er seigt og kan dras i tråder.
Har ikke fått positiv eggløsningstest enda, er slimet nok bevis i seg selv at man har eggløsning? Eller er testen også nødt til å bli positiv?

Anonymkode: 1ea86...39e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ha sånn slim uten el så jeg ville tatt en test og forholdt meg til den. 

Anonymkode: c32ce...7fb

• Liker 1
Skrevet

Slim betyr ikke at man har eggløsning. Slimet kommet bare av at livmorhalsen åpner seg for å gjøre klart til at sperm kan kunne svømme opp til et ett som kroppen snart skal slippe. Slimet gjør det også enklere for spermen å svømme i. Men det kommer ikke av at egget slipper dessverre. Kun en positiv eltest vil gi en indikasjon på at egget sannsynligvis slipper snart.

Skrevet

Mitt tips; prøv å ta flere tester ila. dagen og ikke vær så rigid med når.

Jeg begynte med EL-tester forrige mnd og fikk ikke noe særlig utslag. Det står på pakken at man skal teste på ettermiddag/kveld, men nå har jeg også testet om morgenen og DA får jeg utslag.

Anonymkode: cb03c...140

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg begynte med EL-tester forrige mnd og fikk ikke noe særlig utslag. Det står på pakken at man skal teste på ettermiddag/kveld, men nå har jeg også testet om morgenen og DA får jeg utslag.

Samma. Slo ikke ut før jeg testa gjennom hele dagen.. :)

Anonymkode: 27415...044

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Min gyno har sagt jeg skal ta EL-test på morgenene

Skrevet

Jeg har eggløsningsslim i opp til en uke før eggløsning. Så ikke en veldig pålitelig indikator på når eggløsning kommer her.

Anonymkode: d5ff9...680

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...