AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Har hatt slim i noen dager nå. uten tvil eggløsning, det er seigt og kan dras i tråder. Har ikke fått positiv eggløsningstest enda, er slimet nok bevis i seg selv at man har eggløsning? Eller er testen også nødt til å bli positiv? Anonymkode: 1ea86...39e
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Jeg kan ha sånn slim uten el så jeg ville tatt en test og forholdt meg til den. Anonymkode: c32ce...7fb 1
Laura80 Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 Slim betyr ikke at man har eggløsning. Slimet kommet bare av at livmorhalsen åpner seg for å gjøre klart til at sperm kan kunne svømme opp til et ett som kroppen snart skal slippe. Slimet gjør det også enklere for spermen å svømme i. Men det kommer ikke av at egget slipper dessverre. Kun en positiv eltest vil gi en indikasjon på at egget sannsynligvis slipper snart.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #4 Skrevet 18. februar 2022 Mitt tips; prøv å ta flere tester ila. dagen og ikke vær så rigid med når. Jeg begynte med EL-tester forrige mnd og fikk ikke noe særlig utslag. Det står på pakken at man skal teste på ettermiddag/kveld, men nå har jeg også testet om morgenen og DA får jeg utslag. Anonymkode: cb03c...140 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #5 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Mitt tips; prøv å ta flere tester ila. dagen og ikke vær så rigid med når. Jeg begynte med EL-tester forrige mnd og fikk ikke noe særlig utslag. Det står på pakken at man skal teste på ettermiddag/kveld, men nå har jeg også testet om morgenen og DA får jeg utslag. Anonymkode: cb03c...140 Samma. Slo ikke ut før jeg testa gjennom hele dagen.. Anonymkode: 27415...044
Teardrop Skrevet 18. februar 2022 #6 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mitt tips; prøv å ta flere tester ila. dagen og ikke vær så rigid med når. Jeg begynte med EL-tester forrige mnd og fikk ikke noe særlig utslag. Det står på pakken at man skal teste på ettermiddag/kveld, men nå har jeg også testet om morgenen og DA får jeg utslag. Anonymkode: cb03c...140 Min gyno har sagt jeg skal ta EL-test på morgenene
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #7 Skrevet 19. februar 2022 Jeg har eggløsningsslim i opp til en uke før eggløsning. Så ikke en veldig pålitelig indikator på når eggløsning kommer her. Anonymkode: d5ff9...680 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå