AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Samboer et litt korttenkt noen ganger, og da han skulle gi meg telefonen min kastet han den mot meg mens jeg lå på ryggen sånn at den traff ganske hardt flatt oppå magen akkurat der hvor livmoren er. Er en time siden ca nå, har ikke hatt noe vondt eller noe, men er veldig bekymret fordi jeg også ligger rett ut med korona. Kan dette ha gjort skade? Anonymkode: e81be...6d1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Nei, dette er ikke farlig i det hele tatt 😊 Anonymkode: 17c91...3f5
NiceOrNothing Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samboer et litt korttenkt noen ganger, og da han skulle gi meg telefonen min kastet han den mot meg mens jeg lå på ryggen sånn at den traff ganske hardt flatt oppå magen akkurat der hvor livmoren er. Er en time siden ca nå, har ikke hatt noe vondt eller noe, men er veldig bekymret fordi jeg også ligger rett ut med korona. Kan dette ha gjort skade? Anonymkode: e81be...6d1 Går nok bra. Barnet er ganske beskyttet inni magen av fostervann etc 😘
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #4 Skrevet 17. februar 2022 Livmora ligger jo fortsatt nedi bekkenet, når bare såvidt toppen av skambeinet så det skal mye til for å treffe den Anonymkode: aa820...31c 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #5 Skrevet 17. februar 2022 Åh takk for beroligende svar dere, det er godt å ha noen å forhøre seg med ❤ Ts Anonymkode: e81be...6d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå