AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Er det normalt? Det er litt vanskelig å forklare, men det er liksom så mye bevegelse av kroppen. Ikke bare hoftepartiet, men hele overkroppen også. Og hyppig bytte av takt og angrepsvinkel og kraft. Jeg klarer ikke å konsentrere meg og får heller ikke så mye ut av det😬 Har ikke tatt det opp, vet ikke hvordan ta det opp uten å såre. Handler det om fysisk styrke og utholdenhet? Jeg har ikke ligget med så mange og det er noen år siden forrige partner, så har ikke så stort sammenligningsgrunnlag. Har vært sammen med nåværende noen år. Kan ikke huske at det var et problem før. Anonymkode: cea02...aeb
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Han sliter sikkert med å komme. Han må roe ned. Nyte det mer. Du får tease han mer på. Anonymkode: 2dc2d...859 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 Der er lov til å be menn roe ned. Sex ble mye bedre da jeg innså det. Nå har jeg en super elsker i min mann, men også han må innimellom få beskjed om å roe ned. Anonymkode: 09921...d70 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #4 Skrevet 18. februar 2022 Høres ut som en uerfaren mann. Siden du ikke har hatt sex på noen år regner jeg med du ikke har mulighet å velge og vrake i menn, og at den karen her ikke har spesielt mye erfaring. Da blir knullingen ganske amatørmessig. Just the way it is! Anonymkode: bc5f4...dd0 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #5 Skrevet 18. februar 2022 Hører ut som han rett og slett sliter med koordinasjon og rytme. Kanskje han også sliter litt med teknikk. Kanskje du skulle tatt over styringen litt? Så går det seg nok til etterhvert som han/dere blir tryggere på hverandre. Når dere blir tryggere vil det også bli lettere å prate om det. Anonymkode: 33e1c...508 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #6 Skrevet 18. februar 2022 39 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som en uerfaren mann. Siden du ikke har hatt sex på noen år regner jeg med du ikke har mulighet å velge og vrake i menn, og at den karen her ikke har spesielt mye erfaring. Da blir knullingen ganske amatørmessig. Just the way it is! Anonymkode: bc5f4...dd0 Feil. Forskning viser at jo mer attraktiv kvinnen er, jo færre partnere har hun. Anonymkode: d2523...98c 9 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #7 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han sliter sikkert med å komme. Han må roe ned. Nyte det mer. Du får tease han mer på. Anonymkode: 2dc2d...859 Får prøve på det. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Der er lov til å be menn roe ned. Sex ble mye bedre da jeg innså det. Nå har jeg en super elsker i min mann, men også han må innimellom få beskjed om å roe ned. Anonymkode: 09921...d70 Har ymtet frempå om det, men effekten varer ikke så lenge😅 Anonymkode: cea02...aeb
Gjest Dævendøtte Skrevet 18. februar 2022 #8 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Får prøve på det. Har ymtet frempå om det, men effekten varer ikke så lenge😅 Anonymkode: cea02...aeb Slutt med ymting og begynn å snakk skikkelig Det går fint an å snakke om sex uten å såre den andre parten. Merkelig at folk kan stikke hverandres tunger og tisser inn i hverandre, men å snakke om det, det er visst håpløst
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #9 Skrevet 18. februar 2022 Høres ut som du har behov for et "stempel"? Altså en "fast" takt, dybde og fart? Enkleste er vel å ta kontroll selv. Hvis han durer i vei på sin måte så bytter du stilling og rir i ditt eget tempo for å demonstrere for han? Anonymkode: 9bc48...4f8
Kaneel Skrevet 18. februar 2022 #10 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det normalt? Det er litt vanskelig å forklare, men det er liksom så mye bevegelse av kroppen. Ikke bare hoftepartiet, men hele overkroppen også. Og hyppig bytte av takt og angrepsvinkel og kraft. Jeg klarer ikke å konsentrere meg og får heller ikke så mye ut av det😬 Har ikke tatt det opp, vet ikke hvordan ta det opp uten å såre. Handler det om fysisk styrke og utholdenhet? Jeg har ikke ligget med så mange og det er noen år siden forrige partner, så har ikke så stort sammenligningsgrunnlag. Har vært sammen med nåværende noen år. Kan ikke huske at det var et problem før. Anonymkode: cea02...aeb Bare det at du kaller det angrepsvinkel sier sitt 🤣🤣😂 sånn bortsett fra å binde han fast og knulle han tror jeg egentlig at her er det bare å slå opp
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #11 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Høres ut som en uerfaren mann. Siden du ikke har hatt sex på noen år regner jeg med du ikke har mulighet å velge og vrake i menn, og at den karen her ikke har spesielt mye erfaring. Da blir knullingen ganske amatørmessig. Just the way it is! Anonymkode: bc5f4...dd0 Antall partnere har lite eller ingenting med utvalget og tilgangen å gjøre Han er heller ikke så veldig uerfaren. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hører ut som han rett og slett sliter med koordinasjon og rytme. Kanskje han også sliter litt med teknikk. Kanskje du skulle tatt over styringen litt? Så går det seg nok til etterhvert som han/dere blir tryggere på hverandre. Når dere blir tryggere vil det også bli lettere å prate om det. Anonymkode: 33e1c...508 Dere misforstår, vi har vært sammen noen år. Vet ikke helt hvorfor det er blitt et problem nå, evt. at jeg legger mer merke til det. Jeg får prøve å ta litt styring. Merker at det er et vanskelig tema å ta opp ja... Anonymkode: cea02...aeb 1
Gjest AnomynBruker Skrevet 18. februar 2022 #12 Skrevet 18. februar 2022 Han der hadde jeg forsøkt å dominere litt😅 - Ligg i ro! Og gjør sånn! Og hadde han fortsatt styra på hadde jeg bundet han fast. Jeg er helt seriøs her altså.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #13 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Feil. Forskning viser at jo mer attraktiv kvinnen er, jo færre partnere har hun. Anonymkode: d2523...98c Det kan jeg skriver under på, jeg er attraktiv, 33 år og gift, men har bare hatt to partnere i mitt liv og er stolt av det! Anonymkode: aca41...f5f 4 1
BeLeven Skrevet 18. februar 2022 #14 Skrevet 18. februar 2022 Kanskje han simpelthen liker (og trenger) variasjon? Å pule i samme stilling, på samme måte over lenger tid vil jo oppleves ensformig for endel. Dere må nok uansett ta en prat - lykke til!
Gjest loveli Skrevet 18. februar 2022 #15 Skrevet 18. februar 2022 Hahaha, husker jeg hadde sex med en fyr som bevegde overkroppen mer enn underkroppen i bl.a. skje-stillingen. Jeg holdt på å le meg ihjel (innvendig) første gang fordi det skjedde så jævelig mye bak meg men veldig lite inni meg. Snudde meg rundt for å se hva som skjedde og fyren virket å være helt... forvirret. Endte opp med at jeg måtte jobbe alene i den stillingen og "vise han". Jeg tror mange menn har ganske dårlig koordinasjon og kontroll over egen kropp. Sikkert mange kvinner også, de har jeg bare ikke noe grunnlag for å uttale meg om.
Gjest loveli Skrevet 18. februar 2022 #16 Skrevet 18. februar 2022 Det ble forresten bedre etterhvert, men aldri slik at han kunne kjøre på i den stillingen fordi det ble for vanskelig og slitsomt for han stakkars.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #17 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Feil. Forskning viser at jo mer attraktiv kvinnen er, jo færre partnere har hun. Anonymkode: d2523...98c Dette støtter jeg 100% og er mine erfaringer også fra de jeg kjenner og som jeg har vært sammen med. De har ikke hehov for å ligge med menn for å få bekreftelse og har ofte veldig få partnere som er kvalitets menn. Anonymkode: b5ec0...d77 3
Pingvinen Skrevet 18. februar 2022 #18 Skrevet 18. februar 2022 Jeg datet en som alltid var i utakt når vi hadde sex. Var helt håpløst. Aldri opplevd det med noen før. Han var ikke uerfaren heller. Hadde 5 barn
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #19 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det normalt? Det er litt vanskelig å forklare, men det er liksom så mye bevegelse av kroppen. Ikke bare hoftepartiet, men hele overkroppen også. Og hyppig bytte av takt og angrepsvinkel og kraft. Jeg klarer ikke å konsentrere meg og får heller ikke så mye ut av det😬 Har ikke tatt det opp, vet ikke hvordan ta det opp uten å såre. Handler det om fysisk styrke og utholdenhet? Jeg har ikke ligget med så mange og det er noen år siden forrige partner, så har ikke så stort sammenligningsgrunnlag. Har vært sammen med nåværende noen år. Kan ikke huske at det var et problem før. Anonymkode: cea02...aeb Han høres ukoordinert ut. Du får lære ham opp da. Anonymkode: 39eaa...a67
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #20 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Feil. Forskning viser at jo mer attraktiv kvinnen er, jo færre partnere har hun. Anonymkode: d2523...98c Kan du linke til artikler om dette? Veldig interessant😊❤️ Anonymkode: a0d2a...c4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå