AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Jeg må kjøpe nytt kombiskap, men er usikker på valget. Kan noen hjelpe? Hva syns dere om disse to Samsung- modellene? Syns de ser veldig like ut jeg, men🤔 kanskje er de like? De heter det samme, bortsett fra andre bokstaven (RL på Elkjøp og RB på Power). Dette kjøleskapet ble anbefalt til den prisen jeg oppga, på både Elkjøp og Power. Men det er litt ymse anmeldelser. Hva tenker dere? Er det samme kjøleskap? Kunne dere anbefalt dette? Noen skriver «lite støy», andre «mye støy». En person skriver noe om en pipelyd når det starter og slutter å blåse..? Mange gode omtaler på Elkjøp, men de få på Power ser dårlige ut🤔 https://www.power.no/hvitevarer/kjoel-frys-og-kombiskap/kombiskap/samsung-rb34t600fwwef-kombiskap/p-1072634/ https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/kjoleskap-frysere/kombiskap/samsung-kjoleskapfryser-rl34t602fwwef-hvit/173103 Anonymkode: 36a13...fc1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe denne: https://www.power.no/hvitevarer/kjoel-frys-og-kombiskap/kombiskap/aeg-rcb632e8mw-kombiskap/p-1193828/ Men ble altså heller anbefalt denne Samsung-modellen jeg linket til over. Blir glad om noen med peiling kan hjelpe😊 Anonymkode: 36a13...fc1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 Sender tråden opp igjen, og håper på litt hjelp😊 Samsung har en egen nettside med opptak av masse lyder som kombiskapet kan lage, med forklaringer til. Og mange kundeomtaler går på dette med støy.. har noen av dere egne erfaringer ang dette? Samsung skriver også at det bør være 5 cm åpent mellom sideveggene og andre skap/vegger på sidene, da disse sideveggene kan bli veldig varme.. 🤔 Anonymkode: 36a13...fc1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #4 Skrevet 18. februar 2022 Prøver en siste gang, og håper på gode råd😊 Anonymkode: 36a13...fc1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #5 Skrevet 18. februar 2022 Det er vel lite forskjell på slike skap. For min kjøpte jeg et skap med 50/50 kjøl og frys. Synes det er lite frysedel i de aktuelle skapene. De fleste har 65/35 fordeling, men noen få har større andel frys. Anonymkode: c1c95...0d4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #6 Skrevet 20. februar 2022 Kjøp gjerne Samsung tv eller mobil, men hvitevarer bør en ligge langt unna! Anonymkode: 58262...616
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #7 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjøp gjerne Samsung tv eller mobil, men hvitevarer bør en ligge langt unna! Anonymkode: 58262...616 Ja jeg hadde en dårlig magefølelse, selv om jeg ble anbefalt Samsung i butikken. Det ble et Grundig kombiskap istedenfor, håper det ble det beste valget i min prisklasse. Har ikke fått det i hus enda. Når jeg først har en tråd ang nytt kombiskap; er det fortsatt sånn at man bør la et nytt kjøleskap stå avslått i noen timer/ et døgn før man slår det på? Jeg skal få det levert, og er avhengig av hjelp til å få det på plass der der skal stå, og kontakten er bak kjøleskapet. Går det bra om kjøleskapet plugges i med en gang? Og kan jeg vaske inni kjøleskapet mens det er på? (Tror man egentlig skal koble fra strøm på skapet når man vasker). Anonymkode: 36a13...fc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå