Gå til innhold

Søren å, trodde jeg skulle slippe billig unna.

No1

Anbefalte innlegg

Testet svakt positivt på mandag, bare litt kiling i halsen da. Tirsdag litt dårligere form. Men på onsdag ble jeg skikkelig dårlig, vondt i magen, vondt i ALLE muskler i kroppen, muskler jeg ikke visste jeg hadde, potte forkjøla. Følte meg litt bedre i dag, støvsugde, dritdårlig form. 
hvor lenge kan jeg forvente at den ultradårlige formen varer? 
3 vaksinedoser i tillegg! 

sliiiiten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elder Millennial

Det er vel veldig individuelt hvor lenge det sitter i, men jeg har hørt flere som føler seg slitne i noen uker etter positiv test. God bedring! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaksine gjør deg ikke immun mot korona, så det er nok helt vanlig å være fullvaksinert og bli styggdårlig.... det vaksina gjør er jo å hindre at du blir dødssyk/trenger respirator og havner på sykehus. Men feber og dårlig form kan man få. Imens noen ikke får symptomer i det hele tatt. Det er veldig individuelt!

Men samtidig så sier dem jo at Omicron varianten er så mild at den gir ikke innleggelser, så skjønner ikke helt det behoved for tredje dose men det er nå en annen diskusjon,,,

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sier nå- Du kan jo være glad du har 3 vaksiner, tenk hvor dårlig du hadde vært uten.. 

det går jo ikke an å bevise tenker nå jeg.. Hadde sikkert vært ett fett. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1 skrev (2 minutter siden):

Alle sier nå- Du kan jo være glad du har 3 vaksiner, tenk hvor dårlig du hadde vært uten.. 

det går jo ikke an å bevise tenker nå jeg.. Hadde sikkert vært ett fett. 

Det er jo nesten ikke lov å si...  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...