AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Jeg har enkelte cropped bukser og jeans, og jeg synes det er fint når buksa går over skoen. Så jeg tenkte litt på støvletter som gikk litt opp på leggen. Men så leste jeg her at det ikke er moderne med høye heler lenger. Jeg tenkte derfor på slike chelsea boots med høyt skaft, men det passer kanskje ikke så godt i jobbsammenheng? Jeg jobber på kontor, men kleskoden er alt fra Crocs og hjemmestrikk til kjole og pumps. Anonymkode: 6608e...b87
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har enkelte cropped bukser og jeans, og jeg synes det er fint når buksa går over skoen. Så jeg tenkte litt på støvletter som gikk litt opp på leggen. Men så leste jeg her at det ikke er moderne med høye heler lenger. Jeg tenkte derfor på slike chelsea boots med høyt skaft, men det passer kanskje ikke så godt i jobbsammenheng? Jeg jobber på kontor, men kleskoden er alt fra Crocs og hjemmestrikk til kjole og pumps. Anonymkode: 6608e...b87 Hvem sier at høye hæler ikke er moderne? Det er vel ganske tidløst og stilfult? Et par hæye hæler trekker jo opp et hvert antrekk Men Chelsea boots kan du fint bruke på jobb og i de fleste jobbsammenhenger, og det er veldig kult cropped jeans Anonymkode: 92b1b...d97
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem sier at høye hæler ikke er moderne? Det er vel ganske tidløst og stilfult? Et par hæye hæler trekker jo opp et hvert antrekk Men Chelsea boots kan du fint bruke på jobb og i de fleste jobbsammenhenger, og det er veldig kult cropped jeans Anonymkode: 92b1b...d97 Leste i en annen tråd noen som diskuterte at det var et generasjonsskifte og at det bare var oldiser som gikk med høye hæler. Jeg er ingen tenåring lenger, og har ikke behov for å se ut som en. Men har ikke lyst til å se helt utdatert ut heller. Snuser litt mer på chelsea boots. Har du noen eksempler på merker som har fine? Anonymkode: 6608e...b87
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #4 Skrevet 18. februar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Leste i en annen tråd noen som diskuterte at det var et generasjonsskifte og at det bare var oldiser som gikk med høye hæler. Jeg er ingen tenåring lenger, og har ikke behov for å se ut som en. Men har ikke lyst til å se helt utdatert ut heller. Snuser litt mer på chelsea boots. Har du noen eksempler på merker som har fine? Anonymkode: 6608e...b87 Ikke bry deg om noen få på et forum, høye hæler er aldri ut. Av Chelsea boots så liker jeg godt Tiger of Sweden sine Anonymkode: 92b1b...d97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå