Gå til innhold

Sur/lei kjærest pga jeg ikke vil overnatte hos han pga hunden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tro meg jeg liker hunder men ikke elske eller hunde gal,  Liker å kose me de uansett og sånt men for meg er de bare hunder.. og nå er kjæresten små lei seg for jeg ikke vil sove over pga hunden skal også være oppi senga når jeg ønsker alene tid me han (iallfall på soverommet), jeg har snakket med han om at jeg synes ikke det er så kjekt å sove over når hunden han skal også sove i senga er ikke en stor hund men den skal liksom legge seg ved siden av han hele tiden og komme oppi ansiktet mitt og slikke Æsj!

Beklager for dere hunde elskere, ikke bare det men hår i senga osv vi sover uten klær og plutselig har jeg hunde hår i dåsa når jeg sitter meg i senga.. utrolig ekkelt.. og tanken på hva som kryr i senga når han går på tur med dem 30 min før han skal legge seg og ha hunden oppi sengen..

og synes ikke er så stas når potene dems er som utesko. Liker hygiene dessverre så har stoppet og sove over hos han, han vil liksom spoone meg og hunden samtidig, skal ikke akkuratt ha noe trekant me en hund heller.. unnskyld meg men synes bare dette var en turn off ellers er bikkja grei, men bare han som ikke tar det til seg og eventuelt aldri ta dette til seg.. hva syns dere andre om slikt?

Anonymkode: 5a8b4...245

• Liker 18
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

vi sover uten klær og plutselig har jeg hunde hår i dåsa når jeg sitter meg i senga..

Synes mer synd på hunden som risikerer å få dåsehår eller det som verre er, i pelsen.

Anonymkode: cfea8...0df

• Liker 43
Skrevet

Litt punktum her og der hadde gjort seg. 

Anonymkode: 38782...0d9

• Liker 27
Skrevet

Synes det er helt greit å ikke ønske dyr i sengen, noen liker det, andre ikke. Jeg synes det er ekkelt med folk som lar hunden sleike de i hele ansiktet, har sett nok hunder som spiser egen drit på gata. 

• Liker 32
Skrevet

Forstår deg veldig godt. Jeg er kjempeglad i hunder men vil ikke ha dem i sengen, kanskje utenom når de er helt små, eller ved spesielle tilfeller. 

Har du snakket med kjæresten om dette? Kanskje dere har såpass forskjellige meninger om dette at dere rett og slett ikke passer sammen... men snakk med ham. 

Anonymkode: e6ab1...726

• Liker 9
Skrevet

Jeg er ufattelig glad i hunden min, men jeg forstår deg godt. Han sover i hundeseng inne på soverommet med oss, men sengen er frisone fra hunder. Jeg vet hva han spiser på og tråkker i. Det vil jeg ikke ha i sengen. Syntes han kunne respektert deg her.

• Liker 18
Skrevet

Skjønner deg, jeg respekterer at ikke alle vil dele seng med hunden, så den sover på gulvet på sin lille madrass. 

Anonymkode: bc902...ecd

• Liker 4
Skrevet

Hadde ALDRI delt seng med en hund, forstår deg godt. 

Anonymkode: 236e9...019

• Liker 20
Skrevet
altflyter skrev (4 minutter siden):

Jeg er ufattelig glad i hunden min, men jeg forstår deg godt. Han sover i hundeseng inne på soverommet med oss, men sengen er frisone fra hunder. Jeg vet hva han spiser på og tråkker i. Det vil jeg ikke ha i sengen. Syntes han kunne respektert deg her.

Ts her

Jeg vet at han har hatt hunden lenge i senga, og uvant for han og plutselig at hun ikke skal få sove i sengen, men jeg har jo snakket med han og han virket mer oppgitt en forståelsesfull.. jeg sier jo ikke at han skal hive hunden ut eller i hagen.. men at jeg synes det er små ekkelt å ligge i en seng der en hund ruller seg ute i naturen i piss og dritt og skal i busker masse jord og sand osv.. da vil jeg heller sovet i badekaret hans for og si det sånt.. er nokk rensligere der en sengen.. også lukter hunden vondt og skal vekke meg i natten med tungen og snuten i tryne.. som går ut over min søvn.. jeg vil jo ha litt kvalitetstid med han uten at hunden skal være oppi oss hele tiden, som han behandler hunden som kjæresten sin..

• Liker 12
  • Hjerte 2
Skrevet

Hadde jeg heller aldri kunne tenke meg. Ikke bar fra et hygieneperspektiv, men også om den er urolig. Redd for ikke å få sove.
Hva om den blir mentalt forstyrret og biter. Eller dere skal ha sex, og så kommer den plutselig og jokker med.
Nei, jeg blir kvalm av bare tanken på å dele seng med dyr

Anonymkode: a1ffd...5f1

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts her

Jeg vet at han har hatt hunden lenge i senga, og uvant for han og plutselig at hun ikke skal få sove i sengen, men jeg har jo snakket med han og han virket mer oppgitt en forståelsesfull.. jeg sier jo ikke at han skal hive hunden ut eller i hagen.. men at jeg synes det er små ekkelt å ligge i en seng der en hund ruller seg ute i naturen i piss og dritt og skal i busker masse jord og sand osv.. da vil jeg heller sovet i badekaret hans for og si det sånt.. er nokk rensligere der en sengen.. også lukter hunden vondt og skal vekke meg i natten med tungen og snuten i tryne.. som går ut over min søvn.. jeg vil jo ha litt kvalitetstid med han uten at hunden skal være oppi oss hele tiden, som han behandler hunden som kjæresten sin..

Jeg har hund og elsker den, men å tvinge en partner til  tåle den i senga når de klart er ukomfortabel med det, det hadde jeg aldri gjort. 

Synes det er dårlig gjort å møte deg på dette med å være oppgitt og frustrert som om du er problemet. 

• Liker 7
Skrevet

Æsj fy, forstår deg godt, det der hadde vært fullstendig uaktuelt for meg!!

For det første så er jeg jo ikke et hundemenneske, jeg synes også de er ekle og vil ikke bli slikket i trynet, lukte hund eller ha de skitne føttene deres i senga.

Men utover det så er det jo også det seksuelle, man spooner med kjæresten, kanskje man blir kåt og vil ha morgensex e.l. Utrolig turn off med en bikkje i senga da, det blir jo som en mur mot sex.

Anonymkode: 528a7...39d

• Liker 8
Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Tro meg jeg liker hunder men ikke elske eller hunde gal,  Liker å kose me de uansett og sånt men for meg er de bare hunder.. og nå er kjæresten små lei seg for jeg ikke vil sove over pga hunden skal også være oppi senga når jeg ønsker alene tid me han (iallfall på soverommet), jeg har snakket med han om at jeg synes ikke det er så kjekt å sove over når hunden han skal også sove i senga er ikke en stor hund men den skal liksom legge seg ved siden av han hele tiden og komme oppi ansiktet mitt og slikke Æsj!

Beklager for dere hunde elskere, ikke bare det men hår i senga osv vi sover uten klær og plutselig har jeg hunde hår i dåsa når jeg sitter meg i senga.. utrolig ekkelt.. og tanken på hva som kryr i senga når han går på tur med dem 30 min før han skal legge seg og ha hunden oppi sengen..

og synes ikke er så stas når potene dems er som utesko. Liker hygiene dessverre så har stoppet og sove over hos han, han vil liksom spoone meg og hunden samtidig, skal ikke akkuratt ha noe trekant me en hund heller.. unnskyld meg men synes bare dette var en turn off ellers er bikkja grei, men bare han som ikke tar det til seg og eventuelt aldri ta dette til seg.. hva syns dere andre om slikt?

Hadde faktisk dumpa han pga dette. Det er så jævlig ekkelt med folk som skal ha dyr i senga. 

Skrevet

Det her hadde vært en dealbreaker for meg. Jeg liker hunder, men elsker dem ikke. Så er ikke supergira på å dele en seng med en potensiell kjæreste OG en hund.

Anonymkode: d807c...50a

• Liker 5
Skrevet

Dere er ikke kompatible - move on. Skjønner at folk er forskjellige - men hadde en mann kommet og krevd at kattene mine ikke fikk komme opp i senga etter å ha vært vant med det i 10 år, ja - da hadde det ikke vært en mann for meg

Anonymkode: eaa55...9a3

• Liker 13
Skrevet
29_j skrev (1 minutt siden):

Ååå jeg kjenner meg så igjen Ts❤ Jeg holdt på med en som hadde en stuff bull dog av et eller annet, skikkelig tøff/søt hund, men herregud som han dullet med den bikkja. Oppi senga, oppi sofaen, slikke på alt osv... 

Det er lov å si ifra kjære du. 

Dette gjorde til at jeg ikke fikk lyst til å holde på videre. Jeg elsker hunder, men ble for mye dilldalldull  🙈🙉kvinne34

Jeg har hund selv, men kunne aldri blitt så ekstrem, jeg møtte en fyr som var sånn med hunden sin. Han var faktisk helt emosjonelt utilgjengelig for meg, for han var så fokusert på hunden. Kjipt for meg så vi forble bare venner/bekjente, men den dagen hunden ble gammel og måtte avlives, la han seg inn på psyk avdeling.. følte virkelig med ham, men det er usunt å binde så mye følelser til noen andre, men spesielt et kjæledyr som ikke lever så lenge.

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere er ikke kompatible - move on. Skjønner at folk er forskjellige - men hadde en mann kommet og krevd at kattene mine ikke fikk komme opp i senga etter å ha vært vant med det i 10 år, ja - da hadde det ikke vært en mann for meg

Anonymkode: eaa55...9a3

Ja, det er jo et godt poeng. Selv jeg som ikke liker hunder skjønner at etter å ha hatt hunden i senga alltid, så sitter det langt inne å hive den ut. Det er et familiemedlem, det er "barnet" hans. Å kaste ut hunden og ikke kunne forklare bikkja hvorfor engang, sitter nok langt inne. Det kan være for mye å kreve av han, så selv om halve KG er enig i at hund i seng ikke er noe kult så er nok ikke dette en diskusjon man kan vinne. Det er bare et punkt hvor man er inkompatible, hvor det ikke er mulig å finne et kompromiss. En av dere må rikke på dere. Eller sagt med andre ord så må han velge mellom hunden og TS, og det blir fort hunden.

Anonymkode: 528a7...39d

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har hund selv, men kunne aldri blitt så ekstrem, jeg møtte en fyr som var sånn med hunden sin. Han var faktisk helt emosjonelt utilgjengelig for meg, for han var så fokusert på hunden. Kjipt for meg så vi forble bare venner/bekjente, men den dagen hunden ble gammel og måtte avlives, la han seg inn på psyk avdeling.. følte virkelig med ham, men det er usunt å binde så mye følelser til noen andre, men spesielt et kjæledyr som ikke lever så lenge.

Ts her

helt enig hadde jeg hatt hun hadde jeg respektert den og elsket den men hadde aldri blitt så ekstremt at jeg hadde valgt å blitt singel for resten av livet pga hunden.. hadde hatt en prat med partner og funnet en løsning som funker for begge først, noen ser hundene som små babyene sine noe jeg ikke vet hvordan er muligt, tenk å få barn med noen som skal ha hunden oppi sengen, aldri i verden jeg hadde hatt en hund opp i sengen med en nyfødt der eller i soverommet, for meg er soverommet min plass å være i fred fra all klening og dyr om jeg hadde hatt. Den e fredet. 

• Liker 4
Gjest Ghostface
Skrevet

Man må jo passe på dyrene sine når man har valgt å ha kjæledyr. Velg kjæledyrene, først fordi de ikke kan ta vare på seg selv.

Skrevet
Ghostface skrev (3 minutter siden):

Man må jo passe på dyrene sine når man har valgt å ha kjæledyr. Velg kjæledyrene, først fordi de ikke kan ta vare på seg selv.

Riktig, men de trenger jo ikke å ligge i sengen da. 

Anonymkode: e6ab1...726

• Liker 9
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...