Gå til innhold

Hotell, adults only

Anbefalte innlegg

Skrevet

På disse hotellene i syden der det står adults only, er ikke barn velkommne der eller har det å gjøre med at man må være over 16 eller 18 år for å booke et rom? Vurderer å ta med datteren på straks 13 til et flott hotell, men der det står kun for voksne. Blir ev å finne på mye gøy så tror ikke hun vil kjede seg på et voksent hotell. Tror jeg da.?

Anonymkode: 769d1...d07

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

På disse hotellene i syden der det står adults only, er ikke barn velkommne der eller har det å gjøre med at man må være over 16 eller 18 år for å booke et rom? Vurderer å ta med datteren på straks 13 til et flott hotell, men der det står kun for voksne. Blir ev å finne på mye gøy så tror ikke hun vil kjede seg på et voksent hotell. Tror jeg da.?

Kun gjester over 18 år. Vi bruker et slikt hotell selv da vi helst vil slappe av ved bassenget uten at det fyker barn rundt omkring og støyer eller plasker.

• Liker 16
  • Hjerte 2
Skrevet

Hvorfor ikke kontakte hotellet direkte og spørre? Kan jo hende de tillater barn over en viss alder, men ikke småunger på 2-3 år.

Anonymkode: fa501...4c7

• Liker 1
Skrevet

Hos Ving er aldersgrensen 16 år så du kan ikke ta barnet ditt med der. 

Anonymkode: 722a4...f08

• Liker 2
Skrevet

Nei det er for voksne. Over 16/18 og i noen tilfeller høyere enn det også. Slik at folk som ikke vil ha barna herjende rundt skal slippe det. Pluss i noen tilfeller unngå gærne halv-voksne på fylletur.

Det hadde nok også blitt kjedelig for barnet ditt. 

Anonymkode: 6f1cd...ec2

• Liker 8
Skrevet

Det er heldigvis slik at alle gjestene må være over 16/18 år. 

Anonymkode: 84629...fc1

• Liker 11
Skrevet

Hadde jeg bestilt hotell for voksne og plutselig det var barn der så hadde jeg blitt rimelig irritert. Det er en grunn for at jeg vil på et sånn hotell, for og slippe unger. 

Anonymkode: 722a4...f08

• Liker 10
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke kontakte hotellet direkte og spørre? Kan jo hende de tillater barn over en viss alder, men ikke småunger på 2-3 år.

Bare å lese betingelsene for hotellet. De kan ikke gjøre unntakelser ned til 13 år, da snyter de jo resten av sine gjester. 

Anonymkode: 26f75...773

• Liker 8
Skrevet

Har bestilt et slikt hotell en gang.

Da var det diverse "gavepakker" du kunne forsyne deg med på rommet (overpriset, selvfølgelig). Og på mange måter lagt opp til adult moro... 

Så absolutt ikke et sted jeg ville tatt med en tenåring. 

Anonymkode: 67407...241

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo høre med hotellet?

Det er vel mest fordi de vil unngå skrikende barn som plasker rundt i bassenget, voksne par uten barn liker gjerne å feriere uten å sitte midt i en barnehage og prøve å slappe av på solsenga.

Mange hoteller vil også unngå fjortisgjenger på fylletur som bråker med fest hele natta, knuser inventaret og prøver å stupe fra balkongen til bassenget og slår seg fordervet. 

En mor med en datter på 13 går jo ikke inn i noen av disse kategoriene og vil sannsynligvis ikke plage andre gjester, så det kan jo være det er unntak fra regelen?

Anonymkode: 207b5...314

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da var det diverse "gavepakker" du kunne forsyne deg med på rommet (overpriset, selvfølgelig). Og på mange måter lagt opp til adult moro... 

Nei for guds skyld, kan ikke ta med en tenåring på et hotell hvor det er fare for at noen puler på de andre rommene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei for guds skyld, kan ikke ta med en tenåring på et hotell hvor det er fare for at noen puler på de andre rommene.

Var gavepakkene og TV tilbudet på eget rom jeg viste til. Godteriet i minibaren var formet som små peniser, og strap on, dildo, med mer lå på display, og kunne kjøpes for noen hundrelapper. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var gavepakkene og TV tilbudet på eget rom jeg viste til. Godteriet i minibaren var formet som små peniser, og strap on, dildo, med mer lå på display, og kunne kjøpes for noen hundrelapper. 

Dette var nok et ganske spesielt hotell for en spesiell turistgruppe, slik er det absolutt ikke på "normale" voksenhotell i syden. 

Anonymkode: 735fa...4a6

• Liker 7
Skrevet

Takke meg til barnevennlige hotell, selv om jeg ikke har unger selv. Da er det i alle fall noenlunde still på kveldene og på natta.

Sånn vrølpehotell er helt uinteressant.   

Anonymkode: 08070...dc9

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er ingen hensikt, fordi når gjester er mentalt forberedt at det er for voksne, da er det veldig unaturlig at det plutselig noen unger der som "fikk tillatelse"

Anonymkode: 14fba...11b

• Liker 3
  • Hjerte 1
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Men ikke alle hotell for voksne er som Radisson Club4 Sp(ank) Retreat heller. 😛 

Anonymkode: 49576...6be

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette var nok et ganske spesielt hotell for en spesiell turistgruppe, slik er det absolutt ikke på "normale" voksenhotell i syden. 

Anonymkode: 735fa...4a6

Et helt vanlig hotell på Mallorca. Eneste som antydet noe som helst var "adults only" i parantes. Vi sjekket ut etter en natt. 

Skrevet

Så det er swingers hotell i "syden", altså. Ikke noe for unger da.

Anonymkode: 1342d...d3f

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Seriøst? Finnes slike hotell? Herregud..

Anonymkode: f8616...a12

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er fordi folk uten barn (eller med barn men på tur uten barn) ikke ønsker å blande seg med barnefamilier, som er ekstremt støyende og rotete gjester. 

Jeg vil ikke si at barna er ekstremt støyende - godt over halvparten av støyen knyttet til barnefamilier er åpenbart psykisk vold i full offentlighet fra foreldre rettet mot barna, oftest fra mor (roping og kjefting). Folk ønsker å unngå dette, av naturlige grunner. Barnefamilier forsøpler også masse, så familiehotell har kostnader knyttet til å rydde etter dem. 

Anonymkode: 095d4...8e1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...