Pimbila Skrevet 25. oktober 2005 #1 Skrevet 25. oktober 2005 Lurer på om det er flere her som ønsker å dele/få tips til hva barna kan lage til besteforeldre osv. Noen tips fra meg Krus som de tegner på I fjor kjøpte jeg porselenskrus som jenta mi tegnet på med porselenstusjer. Jeg tok bred frysetape over en del av kruset, som jeg tok bort og skrev f.eks Oldemor da koppen hadde tørket. Lykter La barna male/fingermale på rengjorte syltetøyglass. Putt telys i de når de har tørket. Dette passer til veldig små barn. Nøkkelknippe I år tenkte jeg at jenta mi skal få lage nøkkelknipper. Kjøpe trekuler, skinnreim (2mm) og nøkkelringer. Maler to trekuler. Trer reima gjennom kulene og ringen og tilbake igjen. Knyter i enden. Har du noen andre tips?
Pimbila Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #2 Skrevet 27. oktober 2005 Ingen som hadde noen lure tips å komme med?
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2005 #3 Skrevet 27. oktober 2005 I barnehagen lager ungene kalender som de skal gi i julegave til foreldrene. Det ble kjøpt inn "blanke" kalendere så limer barna inn bilder, tegninger, hånd og fotavtrykk mm på de enkelte månedene.
Gjest gjesta Skrevet 27. oktober 2005 #4 Skrevet 27. oktober 2005 Kjøleskapsmagneter. Jeg, det vil si ungene, har lagd av treknapper og så har vi brukt små gipsformer. Vi malte og limte. Her er det fri fantasi som gjelder. Ypperlig for både store og små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå