AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Del Skrevet 17. februar 2022 Jeg skal få post fra USA og skal bruke UPS eller DHL. Når jeg skriver min adresse for leveringen, kan jeg bruke norske bokstaver for adressen eller skal jeg heller bare bruke "ae", "o", og "aa"? Aksepterer disse tjenestene norske bokstaver? Anonymkode: e422f...2b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Del Skrevet 17. februar 2022 Poststedet mitt har en Ø. Jeg skriver det med Ø hvis sida jeg skriver det i tillater det. Hvis den ikke gjør det kommer det feilmelding, da skriver jeg O isteden. Kommer fram uansett. Noen ganger har Ø-en blitt et annet tegn på selve pakken da. Tror postnummer er viktigere. Plassen min har flere bokstaver enn den Ø-en da. Kanskje det blir verre hvis du bor i Ål eller noe. Anonymkode: 5cd70...d5d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg pleier å bruke ae for æ, ö eller bare o for ø, og aa for å. Anonymkode: c8c1a...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå