Gå til innhold

BLEKEDE BRYN: – ÅRETS HOTTESTE TREND

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir nei herfra😅

Anonymkode: 8a7e0...258

• Liker 4
Skrevet

Æsj, nei takk

Anonymkode: 7d034...26b

• Liker 1
Skrevet

Litt bedre enn de svarte sneglene som øyenbryn som var før og av og til ennå 😖

Anonymkode: f28ff...b7f

• Liker 4
Skrevet

Nei for faen....

Anonymkode: 2d87b...26d

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om det er bedre enn mine brune pudderbryn. 

Anonymkode: 71f8b...f2b

• Liker 1
Skrevet

*Øyebrynspudder. 

Anonymkode: 71f8b...f2b

Skrevet

Synes det kan være grisekult på andre, men hadde aldri gjort det selv 🥴😅

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Naturlig er det beste :)

Skrevet

Nei takk

Anonymkode: 701f0...2a6

• Liker 1
Skrevet

Jeg stemmer for at kvinner lar de stakkars bryna være i fred akkurat slik de er. 

Anonymkode: fe932...1b9

• Liker 6
Skrevet

Jeg har jeg brukt flere tusen kroner på å tatovere øyenbryn, og så skal de være lyse!?!?!

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
Athena79 skrev (43 minutter siden):

Naturlig er det beste :)

Tja, det kommer an på hva som er den naturlige fargen. 

Min naturlige farge er enda lysere enn hun på bildet. De er tilnærmet hvite og nesten usynlige uten farging eller sminke 

Personlig synes jeg at jeg kler litt farge på bryna, så jeg pleier å farge med permanent farge. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
Teatrica skrev (34 minutter siden):

Jeg har jeg brukt flere tusen kroner på å tatovere øyenbryn, og så skal de være lyse!?!?!

Ja nå er det bare å kline på sånn gul markørtusj

Anonymkode: 2d87b...26d

• Liker 1
Skrevet

Jeg er frista til å si at endelig er det vår tur, vi som fra naturens side har lyse bryn, og som har brukt mye tid og penger på å farge dem. Men som nevt synes jeg at jeg kler bedre å ha litt farge. 

I oppveksten hadde jeg komplekser for mitt lyse utseende med bleik fregnete hud og fargeløse bryn og vipper. Brooke Shields var et skjønnhetsideal da, og jeg så med misunnelse på andre som hadde naturlig mørke og fyldige bryn og vipper.  

• Liker 3
Skrevet

Nei takk, du. Er fornøyd med mine øyebryn som ikke trenger farge, men er mørke naturlige.

Hadde jeg hatt blonde hadde jeg kanskje vurdert å ikke farge dem en stund da, for det høres ganske styrete ut.

Anonymkode: e54e0...08c

Skrevet

Mine er nesten slik naturlig. Jeg farger for livet. Det er ikke gøy med lyse bryn. Jeg synes ikke det ser særlig fresh ut, selv ikke på stylede supermodeller. 

Anonymkode: d8347...686

• Liker 5
Skrevet

Jeg farver brynene mine en eller to nyanser mørkere for å ramme inn ansiktet, så dette er et nei fra meg.

Skrevet (endret)

Da kan jeg bare la være å sminke bryna, så er jeg der :fnise: Neida, jeg trives best med litt farge på bryna sånn at de synes i det minste. Likte forresten etternavnet til eieren av salongen WowBrow. Er så kult når etternavnet passer så godt til det man jobber med :) 

Endret av jukkapalme
  • Liker 3
Skrevet
jukkapalme skrev (4 minutter siden):

. Likte forresten etternavnet på eieren av salongen WowBrow. Er så kult når etternavnet passer så godt til det man jobber med :) 

Haha, fantastisk! :ler:

Det er gøy med navn og yrke som passer. Hun burde heller brukt etternavnet sitt som navn på salongen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...