Gå til innhold

Loppemarked

Mailin

HANDLAR DU PÅ LOPPEMARKED?  

1. 1. HANDLAR DU PÅ LOPPEMARKED?

• Alltid eller ofte
      1
    • Av og til
      7
    • Går KUN viss eg leitar etter noko spesielt
      0
    • Sjeldan eller aldri
      10

Anbefalte innlegg

MÅ berre fortelja om loppene eg skaffa meg i helga!

Sykkelhjelm kr 5,-

Støvlettar (frå forrige "sesong") kr 20,-

2 stk gardiner kr 10,-

3 glaskrukker kr 30,-

1 glasflaske/-karaffel kr 15,-

1 CD kr 20,- (m/dansk gruppe frå heimtraktene til min kjære)

Tilsaman kr 100,- = SVÆRT NØGD!!

Har ikkje plass til særleg med møblar i den vesle leil, så det måtte me hoppa over denne gongen.

Fleire med loppeskattar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ganske ofte på loppis jeg. Finner både stort og smått, men handler ikke klær der.

Stort sett blir det små møbler og gamle ting. Har mange dingser hjemme som jeg ikke aaaner hva er. Synes bare at de er så fine der de står.

Mye er sikkert helt verdiløst.

Ønsker meg en gammel Singer symaskin, et gammeldags strykejern, en gammel rokk, vaskebrett (ikke på magen da) og andre bruksgjenstander.

Men jeg vil jo gjerne sove lenge på lørdagsmorgenen da.. og da blir det ofte litt sent å dra på loppis.

Tidligere kjøpte jeg også litt større møbler. Har en gammel kommode som er pusset ned, en del av en seksjon, et passe gammelt skap og masse annet. Noe er kastet de siste årene, andre ting skal jeg aldri kvitte meg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loppemarked er kjempegøy og man kan virkelig gjøre noen kupp!

Kjøpte selv en komplett bokserte på 42 bøker til 250 kroner - jeg var storfornøyd. Vi har også kjøpt en splitter ny kaffekanne til 20 kroner der!

Innimellom kan man virkelig gjøre noen funn og det er kjempemorsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sku gjerne tatt en tur på et loppemarked, men hvor er de da? Finner ingen annoser eller kunngjøringer om loppemarked i nærheten.. :roll: Jeg får vel klare meg uten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Åååå loppemarked er kjempegøy. Dessverre jobber jeg nesten alltid i helgene slik at jeg ikke får tid til å gå. Men neste helg: Da har jeg fri og skal dra med meg kjæresten på lopperaid. Jeg handler for det meste bøker på loppemarked. Har ofte funnet bøker som ser helt ubrukte ut. Da jeg flyttet hjemmefra kjøpte jeg lamper, kommode, nattbord, lysestaker, duker etc på loppemarked. Klær fra loppemarked har jeg ikke så veldig lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Loppemarked er gøy!

Før kjøpte jeg møbler og pusset dem opp. Ellers har jeg kjøpt mange bøker..... Og rammer.

I fjor gikk jeg på jakt etter små glassflasker til krydderoljer og eddiker, fant mange fine (julegaver), og i år fant jeg noen lekre vinglass.

Problemet er noen ganger "å beherske seg".........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om noen loppemarkeder i Oslo til helgen?

Får aldri kjøpt den hersens avisen jeg og gidder ikke å farte rundt på måfå. Vil helst møte opp tidlig på morgenen jeg og raske til meg alle "skattene".

Så et skilt om at det var loppis på Bryn (ved Brynsenteret eller noe) men vet ikke om dette sto igjen fra forrige helg eller om det gjelder neste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...