Gå til innhold

Er støvsuging nabobråk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hører du nabo støvsuge noen ganger?

Anonymkode: 55322...995

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nabobråk om de støvsuger kl 03:00 på natten. Jeg bryr meg ikke om de støvsuger på en søndag eller 2.pinsedag.

Anonymkode: d4649...1f1

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er nabobråk om de støvsuger kl 03:00 på natten. Jeg bryr meg ikke om de støvsuger på en søndag eller 2.pinsedag.

Hører du nabo støvsuge av og til? Hørte nå men vet ikke om det er vanlig, hørte når de kom borti veggen og lyden av støvsugeren 

Skrevet

Hører aldri naboen støvsuge. Har faktisk ikke hørt det noen gang på de snart 30 årene jeg har bodd her.

Nå bor jeg i enebolig, men ganske tett mellom husene.

Hadde jeg bodd i blokk og de hadde støvsugd med en Kirby støvsuger som var populær på 90 tallet så hadde jeg nok reagert om de støvsugde på natta.

Anonymkode: bcfd9...d1d

Skrevet

Er det vanskelig å forholde seg til helt vanlige lyder til normale tider uten å lure på om det kan kalles «bråk», bør man kanskje fundere på om det er riktig å bo i leilighet, eller noe sted der man har naboer nærmere enn 500 meter.

Anonymkode: 08ba3...7af

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det vanskelig å forholde seg til helt vanlige lyder til normale tider uten å lure på om det kan kalles «bråk», bør man kanskje fundere på om det er riktig å bo i leilighet, eller noe sted der man har naboer nærmere enn 500 meter.

Nei

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hører du nabo støvsuge av og til? Hørte nå men vet ikke om det er vanlig, hørte når de kom borti veggen og lyden av støvsugeren 

Ja, jeg kan høre det hvis det er stille ellers, sånn som det er midt på natten. 

Skrevet

Støvsuging er ikke nabobråk så framt det ikke forekommer på natten. Noe lyder må man tåle

Anonymkode: 8f18b...77a

• Liker 3
Skrevet

Jeg hører om naboen støvsuger, bor i blokk. 

Anonymkode: 9c65f...30b

Gjest Ghostface
Skrevet

Nei det må jo være lov å støvsuge i normaltid og man ikke forstyrrer nattesøvnen til noen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei

Jo, hvis ikke du tolererer normale lyder som støvsuging kl. 19, bør du vurdere å bo et mer øde sted, hvor bare lyder fra naturen kan forstyrre deg.

• Liker 4
Skrevet

De over meg har et sånt Dyson monster, de støvsuger et par ganger i uka og nå som jeg er klar over hva det er, er det ok, men første gang jeg hørte det så trodde jeg de hadde en maskin til å suge av laminaten i gulvet eller noe, det hørtes ut som den skulle suge hull i taket! Jeg ble jo dritredd 😅

Anonymkode: 95002...5d8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jo, hvis ikke du tolererer normale lyder som støvsuging kl. 19, bør du vurdere å bo et mer øde sted, hvor bare lyder fra naturen kan forstyrre deg.

Nei

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Skrevet

Jeg hører de nærmeste naboene støvsuge, men vil ikke definere det som bråk. Jeg kan synes det er unødvendig på så mange områder når det støvsuges med energi og entusiasme før kirketid på en søndag formiddag, men det er innenfor det jeg mener er normale lyder.

Skrevet

Hører ofte nabo som støvsuger på sommeren,da de lufter med utgangsdøra samtidig.

Det gjør oss ingenting, de må da få lov til å gjøre rent de og☺

Blir heller motivert,og kan finne på å støvsuge da jeg og☺

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lytt er det mulig at det er i et rekkehus altså, uff. Dunker og skraper bak veggen når naboen støvsuger. Aldri mer naboer vegg i vegg. 

Anonymkode: 09d87...438

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd i tre ulike blokker og bor nå i rekkehus og aldri noensinne har jeg hørt noen naboer støvsuge

Anonymkode: de1bf...a98

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har bodd i tre ulike blokker og bor nå i rekkehus og aldri noensinne har jeg hørt noen naboer støvsuge

Anonymkode: de1bf...a98

Så deilig! Her er det tydeligvis sykt lytt. 

Anonymkode: 09d87...438

AnonymBruker
Skrevet

Haha, nei ; nærmeste nabo er en halv km unna, så her kan vi støvsuge til alle døgnets tider. Det er godt å bo på bygda! 

Anonymkode: fc6c5...63e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...