AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Vi har så lite variert mat hjemme,for mine 2 minste e ganske kresne, og jeg sliter særlig med sunne mellommåltider, lunsj og kveldsmat. Når noen er småsulten går det stort sett i yoghurt, banan eller mer usunne ting som gifler og kjeks. Lunsj og kveldsmat består alltid av polarbrød og pålegg.... Er så lite oppfinnsom i matveien, og trenger sårt tips til rask, sunn og enkel mat! 🙏 Må sies at ingen av de to yngste liker bær eller nøtter, og jenta på 11 er allergisk mot nesten alt av frukt, pluss gulrøtter 😕 Hjeelp! Anonymkode: c6e65...a27
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 1 pakke frosne grønnsaker 1 pakke frosne fløtegratinerte poteter bland sammen i ildfast form og stek. 10 minutter før det er ferdig slenger du kjøttboller eller pølser på toppen. super enkelt og semi ok middag ☺️ evt- kok opp masse rotgrønnsaker. Blend med stavmikser. Ha i pølsebiter til slutt. Anonymkode: a0211...b38
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): 1 pakke frosne grønnsaker 1 pakke frosne fløtegratinerte poteter bland sammen i ildfast form og stek. 10 minutter før det er ferdig slenger du kjøttboller eller pølser på toppen. super enkelt og semi ok middag ☺️ evt- kok opp masse rotgrønnsaker. Blend med stavmikser. Ha i pølsebiter til slutt. Anonymkode: a0211...b38 Takk for tips 😊 Men var mest andre måltider enn middag jeg ønsket forslag til 😜 TS Anonymkode: c6e65...a27
Twister Skrevet 17. februar 2022 #5 Skrevet 17. februar 2022 https://www.melk.no/Oppskrifter/Groeter/Kjoeleskapsgroet/Kjoeleskapsgroet-med-chiafroe varier med ulike frukt og bær og kanel. Banan og blåbær er veldig godt oppi. frokostmuffins og grove lefser med salat og pålegg inni grove vafler med ost i røra 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #6 Skrevet 17. februar 2022 Twister skrev (1 time siden): https://www.melk.no/Oppskrifter/Groeter/Kjoeleskapsgroet/Kjoeleskapsgroet-med-chiafroe varier med ulike frukt og bær og kanel. Banan og blåbær er veldig godt oppi. frokostmuffins og grove lefser med salat og pålegg inni grove vafler med ost i røra Takk, men som nevnt så liker ikke ungene hverken bær eller nøtter, og datteren min er allergisk mot nesten alt av frukt 🙈 Hun liker heller ikke grøt... har prøvd å lage havregrøt til frokost, men det ble dårlig mottatt 😠 Grove lefser med pålegg og grønt skal testes ut, og grove vafler ☺🙏 TS Anonymkode: c6e65...a27
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #7 Skrevet 17. februar 2022 - Toast med skinke og ost i toastjern eller i stekepanne. - Kokt el stekt egg på skiv - Arme riddere - Eggerøre - Fiskepinner på skiva - Fiskekaker på skiva eller alene - Cottage Cheese med litt honning og kanel - Ristet brød med valgfritt pålegg - Avokado og egg Kjapt og enkelt. Anonymkode: 81bec...32e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå