Gå til innhold

Er denne kjolen pyntet nok til bursdagsselskap på dagtid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den var fin nok til det:)

Anonymkode: 466da...40a

Skrevet

Det kommer jo an på selskapet - til besteforeldrene mine (eller hvis de skulle være til stede...) ville jeg aldri stilt i noe så kort og så uformell og upyntet i fasongen, til en venninne funker den (sannsynligvis) helt fint.

Skrevet

Kommer an på stylingen også. Hvordan du har håret, om du har smykker etc og hvilken longs du har under. 

Anonymkode: 70bce...020

• Liker 1
Skrevet

Jeg beklager, men en kjole i 100% polyester er nei uansett hvordan man ser på det. 

Anonymkode: a2044...555

• Liker 12
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Syns denne var veldig fin! Den andre ble litt sånn slapp-dag-på-sofaen for meg, men det spørs jo hvor formelt/uformelt det skal være. 

https://m.zalando.no/in-the-style-stacey-solomon-square-neck-dress-kjole-mauve-i0421c00n-g11.html

Anonymkode: 8027d...0ff

Wow! Du klarte å finne en kjole som var BÅDE heslig OG i 100% polyester! :fnise: 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde ikke brukt noe slik om jeg skulle pynta meg. Men den såg absolutt digg ut å slenge på seg i hverdagen. 

Anonymkode: defd2...e6b

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg beklager, men en kjole i 100% polyester er nei uansett hvordan man ser på det. 

Helt enig! Uaktuelt for min del også. 

Anonymkode: 76a9c...13f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Syns denne var veldig fin! Den andre ble litt sånn slapp-dag-på-sofaen for meg, men det spørs jo hvor formelt/uformelt det skal være. 

https://m.zalando.no/in-the-style-stacey-solomon-square-neck-dress-kjole-mauve-i0421c00n-g11.html

Det jeg er litt redd for at det skal oppfattes som. At jeg ikke har orka å ta på noe fint. 

Er bursdag til kusina til samboeren min, på ettermiddag, kaffe og kake. Tenkte ha svart tights til. Men litt usikker om det blir for avslappa

Skrevet
Anonym-bruker skrev (37 minutter siden):

Kommer an på stylingen og hvem du skal feire sammen med. De fleste i den eldre generasjon vil trolig se på dette som en diger genser. 

Anonymkode: 194a2...3dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kommer an på stylingen og hvem du skal feire sammen med. De fleste i den eldre generasjon vil trolig se på dette som en diger genser. 

Anonymkode: 194a2...3dc

Er tanta og onkelen til samboer, svigers. De eldste er i 60- åra. Men tenker kanskje den er litt for avslappa i et selskap 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Den kjolen du linker til var helt grusom! Men er forsåvidt enig med deg i at den TS linker til er mer slappe av. Det er sånne jeg bruker på hytta med tykk strømpebukse.

Anonymkode: 53bee...23e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Wow! Du klarte å finne en kjole som var BÅDE heslig OG i 100% polyester! :fnise: 

My bad! Kjøper aldri polyester selv, så bra dere følger med 😅 Uansett finnes det jo mange enkle og hverdagslige kjoler i bomull/lin/ull med litt mer farge og fasong, om ikke akkurat den jeg linket til. 

Skrevet

Siden du spør ts: - at du er så usikker på om den passer, er grunn nok til å velge noe annet. Det kommer til å synes at du er usikker, og det er aldri fint. - synes også alder og kroppsform har noe å si for om denne kjolen er fin. Er du 20 år og har modellkropp (høy og tynn) kan den være  fin, ellers ikke (er mange andre kjolealternativer for oss andre) - og har du ikke kjøpt kjolen ennå ville jeg droppet den. Den lyser «billig» synes jeg.

Anonymkode: 3fca1...f91

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...