Gå til innhold

Hva skal til for at dere sletter venner/familie/kolleger fra snap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor går grensen hos dere for når dere sletter noen fra sosiale medier?  Jeg har lyst å slette en tidligere venn som ikke har behandlet meg noe bra på veldig lenge, men vi er kollegaer.  Så jeg er i tvil.  Noen mener at hvis man sletter de fra snap er det så endelig.   Ute av snap = ute av livet.  Jeg ser ikke poenget hvis forholdet er endret til det negative eller hvis man knapt har kontakt med en person på snap lengre, men virker som jeg er i mindretall.  

Hva mener dere?  

Anonymkode: 6228e...a26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett! Det føles så mye bedre. Jeg har også blokkert på alle andre plattformer. Var en tidligere venninne som gikk over min grense da jeg tydelig sa nei, slutt. Ekle mennesker.

Anonymkode: 3f60a...67f

• Liker 5
Skrevet

Jeg sletter venner/familie fra snap om de sender kjedelige snaps🤷🏻‍♀️

Anonymkode: f57de...2aa

• Liker 2
Skrevet

Tenk gjennom.. 

hvorfor ønsker du å slette? For å vise personen at du er skuffet/ sint etc? 
for å såre? 
Å slette folk fra SoMe er utrolig barnslig. 
Er det liksom «slette på SoMe» som gir deg følelsen av å ha kuttet ut en person? 

Anonymkode: 23e93...5a5

• Liker 2
Skrevet

Jeg har slettet folk fra snap som jeg ikke har kontakt med. Om relasjonen er dårlig og man ikke ønsker kontakt ellers, ser jeg ingen grunn til å følge hverandre på some. 
Har oppdaget folk jeg anså som venner som kyniske, egoistiske, ekle folk og de har jeg slettet fra alle plattformer. Ikke hørt fra de på andre måter uansett, så det var det rette å gjøre. 

Viktigst er at de ikke har tilgang til å se noe fra meg. 

Anonymkode: 899bc...d04

Skrevet

Jeg sletter kun de som blir en belastning å ha på snap.

Anonymkode: 4e0bb...aa0

• Liker 1
Skrevet

Gullunger som kamuflerer at de er gullunger.

Kun ute etter å bli bekreftet for sin  falske fromhet og tilsynelatande gode hensikt i et bunnløst  hav av tilgjorthet.

Lite prinsippfaste annet enn når det kommer til penger. Da endrer tonefallet seg. Slike folk er villig til det verste for å få det som de vil.

Anonymkode: 2ff7f...bf6

• Liker 1
Skrevet

Har ei venninne (såkalt venninne) som løy flere ganger at hun ikke kunne møtes, så ser jeg på snapchat kartet at hun er helt andre steder. Hun ble fjernet. 

Hun har heller ikke spurt om hvorfor. Men vi er perifere venner i dag. Tar en kaffe en sjelden gang gang. 

Men dette er en god nok grunn for meg! Skal faktisk veldig mye til før jeg sletter folk på some. 

Anonymkode: 73a96...fed

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.2.2022 den 20.39):

Så frekt. Hadde aldri falt meg inn. Bare å la være å åpne om du ikke tåler det. Snakk om å tåle fryktelig lite her i livet da? Venner og familie, virkelig? 

Anonymkode: fcbb5...cb3

Skrevet

Jeg sletter ikke folk jeg kjenner på Snapchat. Vedkommende vil jo uansett finne ut av det, om det så er neste dag eller om 3 år.

Anonymkode: cbcc7...b29

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.2.2022 den 20.39):

Samme her. Orker ikke å bli spammet ned av uinteressante ting. Folk som sender snap av unger, husvask osv. Herregud. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så frekt. Hadde aldri falt meg inn. Bare å la være å åpne om du ikke tåler det. Snakk om å tåle fryktelig lite her i livet da? Venner og familie, virkelig? 

Du er en av de som må spamme andre ned med kjedelige snap? Dét er frekt det. 

Anonymkode: a32ef...e29

Skrevet

Har da folk i livet som har sletta meg og jeg har sletta. Går fint det. Jeg sletter folk som snoker for å fortelle forvrengte historier videre. Eller deler mye uinteressant 

Anonymkode: ba9fe...63f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2022 den 4.38):

Tenk gjennom.. 

for å såre? 
Er det liksom «slette på SoMe» som gir deg følelsen av å ha kuttet ut en person? 

Hva er poenget med å ha noen der som ikke er grei med deg lengre, kun for å ha de der?  

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vurdert å slette en bekjent pga fryktelige kjedelige snap hver dag🤪meeen jeg misliker ikke vedkommende, og hvis sletting betyr fuck off så skal jeg heller enten la vær å åpne, eller fortsette å se hvor mange ulike varianter av lapskaus hun snaper verden🤣

Anonymkode: 864b0...d02

• Liker 1
Skrevet

Jeg orker ikke 1500 barnebilder i uken. Også føler jeg et press å 'like' alle bilder. Da får jeg dårlig samvittighet. Men nå er det vekk og jeg har det så mye bedre!😀

Anonymkode: af5b4...f19

Skrevet

Folk som er kjedelige eller irriterende/masete = slett. Enkelt og greit🙂 Har ikke behov for å bli likt av absolutt alle 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2022 den 4.38):

Tenk gjennom.. 

for å såre? 

Jeg er helt enig i at dette er utrolig barnslig 👌

Anonymkode: f809a...337

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er helt enig i at dette er utrolig barnslig 👌

Men hvorfor ha personer som ikke behandler deg bra lengre på snap?  Hva er poenget? 

Skrevet
Kiwipie skrev (2 minutter siden):

Men hvorfor ha personer som ikke behandler deg bra lengre på snap?  Hva er poenget? 

Jeg er ikke ts.

Jeg burde ha slettet ei for lenge siden,men jeg har vært blind helt ærlig i mange år. Vedkomne har gitt meg skyld osv + utnyttet oss. Dette ser ikke vedkomne selv. 

Vedkomne sletta meg og i starten så var jeg lei meg,men nå gir jeg fult faen rett og slett. Vedkomne har behandlet meg dårlig og har utnyttet meg i mange år. Har også følt meg dårlig og har hatt dårlig selvfølelse i mange år pga vedkomne. 

k34 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.2.2022 den 4.24):

Haha 😂 du er passelig frekk! 

Anonymkode: 73a96...fed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...