AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #21 Del Skrevet 23. mars 2022 Jeg har "medfødt" sprettrumpe. Har hatet den hele livet, før jeg nå i voksen alder har funnet ut at den er veldig attraktiv. Den er enda rundere nå når jeg har trent mye og tung styrke, men den forsvinner aldri, selv i de periodene hvor jeg har vært overvektig og utrent. Så for en del er det nok gener. Anonymkode: 7fa70...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #22 Del Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har "medfødt" sprettrumpe. Anonymkode: 7fa70...23f Nice. Legg ut bilde? Anonymkode: c1f2f...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #23 Del Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 2/18/2022 den 14.41): En del er nok dessverre genetisk. Jeg hadde skikkelig fin sprettrumpe til jeg var rundt 35. Min mor har så lenge jeg kan huske hatt helt flat hengerumpe, og jeg hadde alltid tenkt litt sånn "herregud, kan hun ikke bare gjøre noen knebøy, liksom".. Men så, sakte men sikkert, seg min egen rumpe sammen og ble kliss lik, gitt... Knebøy og markløft og bulgarske utfall og glute bridge og fandens oldemor til tross. Hurra... Så må man også huske på at mange på treningssenter bruker stramme tightser som pusher rumpen opp. Rumpen min ser HELT annerledes ut i en tights med push-up-effekt, og stramme jeans som gir rumpen et løft. Da ser rumpen min også fin ut. Men når jeg tar den av? Flat hengerumpe. Anonymkode: 46513...aa5 Hvor tung styrke trente du? Hvor mange kg reos og sett i markløft, knebøy og hipthrust? Hvor mange ganger i uka trener du? Hvor mange kalorier lå du på mens du trente? Disse spørsmålene gir ofte svaret. Genetikk utgjør en liten del av regnskapet, men de fleste trener og spiser feil ift målet de har. Anonymkode: 9a57a...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #24 Del Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 17.2.2022 den 17.58): Mulig dette er et teit spørsmål. Men jeg bare lurer på om de damene jeg ser med sprettrumpe og fyldige lår på treningssenteret om det betyr at er fysisk sterke og har løftet tunge vekter, eller om det er like mye gener? Jeg har liksom følt meg litt mindreverdig når jeg ser alle jentene med veldreid bakparti og tenkt at de har sikkert trent knallhardt for å få en så fin rumpe. Kan alle få en sprettrumpe? Anonymkode: 3afdf...126 Du må huske på at mange av tights, jenter kjøper i dag er sydd slik at rumpen ser mer fast og rund ut. Det kan godt også hende at noen har "jukset" litt. Det er fult mulig å få sprett rumpe, trene bein og rumpe. men ikke bare på treningssenteret, det er bra å gå i trapper, sykle og løpe. Lykke til:-) Anonymkode: 9713f...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #25 Del Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 18.2.2022 den 14.50): Irrelevant, det er snakk om hvordan rumpa ble sånn. Ikke hvordan kåtsekker på kontoret reagerer. Anonymkode: 55fd6...4c6 Kåtsekker er det overalt, sprettrumper er til for at du skal sitte mykt og være fornøyd med det du ser i speilet. Anonymkode: 2aee2...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #26 Del Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har "medfødt" sprettrumpe. Har hatet den hele livet, før jeg nå i voksen alder har funnet ut at den er veldig attraktiv. Den er enda rundere nå når jeg har trent mye og tung styrke, men den forsvinner aldri, selv i de periodene hvor jeg har vært overvektig og utrent. Så for en del er det nok gener. Anonymkode: 7fa70...23f Ja, samme. Har alltid hatet rompa mi. I min ungdom skulle man være tynnest mulig, med bare pupper. Nå får jeg spørsmål om jeg har operert etc 🤦🏻♀️ Fysioen min kommenterte en gang at jeg har så fin ‘bøy’ nederst på ryggen. Det gir så fin form på rompa. Er også liten rundt livet. Så tror helheten gir en viss form på kroppen. Genestisk, så må man opprettholde litt for å holde på de formen og fasthet. men trener mye mye mindre enn mange som nesten ikke har rompe. Dessverre er det litt slik. Anonymkode: 0b6a9...e60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 23. mars 2022 #27 Del Skrevet 23. mars 2022 Jeg slutter aldri å bli forundret. Da jeg var 18 ( og forsåvidt forsatt) hadde jeg en sånn sprettrumpe som går rett ut. Jeg har veldig kraftig svai i ryggen og midje som går inn og store hofter ,så det ble baken enda tydeligere. Jeg ble plaget veldig på skolen. Fikk ofte høre at jeg har stygg rumpe fordi den er synlig. Folk sa jeg hadde stor rumpe, polstring, æsj og panzerbak. Da jeg begynte å trene den vekk, ble den bare fastere og mer markert, men ble aldri flat. Jeg drømte om flat rumpe. Det var jo idealet. Jeg hadde skikkelig rævva selvtillit ( bokstavelig talt) pga rumpen. Nå vil alle ha en sånn rumpe og opererer i verste fall silikon inn for å få det til. Hjelp,hva skjer med verden? 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #28 Del Skrevet 26. mars 2022 On 2/17/2022 at 6:01 PM, AnonymBruker said: Du for Google Erna Husko. Anonymkode: 8b8ad...b27 Hvorfor? Anonymkode: 902bb...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå