AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Del Skrevet 17. februar 2022 Mulig dette er et teit spørsmål. Men jeg bare lurer på om de damene jeg ser med sprettrumpe og fyldige lår på treningssenteret om det betyr at er fysisk sterke og har løftet tunge vekter, eller om det er like mye gener? Jeg har liksom følt meg litt mindreverdig når jeg ser alle jentene med veldreid bakparti og tenkt at de har sikkert trent knallhardt for å få en så fin rumpe. Kan alle få en sprettrumpe? Anonymkode: 3afdf...126 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silla123 Skrevet 17. februar 2022 #2 Del Skrevet 17. februar 2022 Det kan være begge deler. Noen må jobbe hardere for det enn andre. Men er nok mulighet for at de fleste kan få det om man står på og gjør de riktige øvelsene 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #3 Del Skrevet 17. februar 2022 Du for Google Erna Husko. Anonymkode: 8b8ad...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #4 Del Skrevet 18. februar 2022 En del er nok dessverre genetisk. Jeg hadde skikkelig fin sprettrumpe til jeg var rundt 35. Min mor har så lenge jeg kan huske hatt helt flat hengerumpe, og jeg hadde alltid tenkt litt sånn "herregud, kan hun ikke bare gjøre noen knebøy, liksom".. Men så, sakte men sikkert, seg min egen rumpe sammen og ble kliss lik, gitt... Knebøy og markløft og bulgarske utfall og glute bridge og fandens oldemor til tross. Hurra... Så må man også huske på at mange på treningssenter bruker stramme tightser som pusher rumpen opp. Rumpen min ser HELT annerledes ut i en tights med push-up-effekt, og stramme jeans som gir rumpen et løft. Da ser rumpen min også fin ut. Men når jeg tar den av? Flat hengerumpe. Anonymkode: 46513...aa5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #5 Del Skrevet 18. februar 2022 Det blir jeg grisekåt av. En av de yngre damene på jobb har slik rumpe. Hver dag hun har stramme bukser på jobb må jeg ta runke-pause på toalettet. Anonymkode: c1f2f...e6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #6 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det blir jeg grisekåt av. En av de yngre damene på jobb har slik rumpe. Hver dag hun har stramme bukser på jobb må jeg ta runke-pause på toalettet. Anonymkode: c1f2f...e6f Wow har du så lett å bli kåt Anonymkode: 176dc...66b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #7 Del Skrevet 18. februar 2022 Dame 20, jeg elsker sprettrumpe! Anonymkode: 176dc...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #8 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Wow har du så lett å bli kåt Anonymkode: 176dc...66b Ja... Anonymkode: c1f2f...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #9 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det blir jeg grisekåt av. En av de yngre damene på jobb har slik rumpe. Hver dag hun har stramme bukser på jobb må jeg ta runke-pause på toalettet. Anonymkode: c1f2f...e6f Irrelevant, det er snakk om hvordan rumpa ble sånn. Ikke hvordan kåtsekker på kontoret reagerer. Anonymkode: 55fd6...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #10 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Irrelevant, det er snakk om hvordan rumpa ble sånn. Ikke hvordan kåtsekker på kontoret reagerer. Anonymkode: 55fd6...4c6 Kåtskap er aldri irrelevant... Anonymkode: c1f2f...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 18. februar 2022 #11 Del Skrevet 18. februar 2022 Mye gener ja. Veldig individuelt hva slags utgangspunkt man har uten styrketrening, og hvor mye styrketrening kan påvirke rumpas utseende. Jeg er "velsignet" med stor rumpe og fyldige lår (noen synes jo det er stygt, så alt er relativt). Trener styrke nå, men det har ikke påvirket rumpe og lår mye. Enig i at type tights har mye å si. Jeg foretrekker litt mer baggy bukser. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #12 Del Skrevet 18. februar 2022 Det er nok mye genetikk. Og så tror jeg at det er viktig med vedlikehold gjennom mange år. Anonymkode: fac19...14a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #13 Del Skrevet 18. februar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Det blir jeg grisekåt av. En av de yngre damene på jobb har slik rumpe. Hver dag hun har stramme bukser på jobb må jeg ta runke-pause på toalettet. Anonymkode: c1f2f...e6f Dette er helt uinteressant, og absolutt noe du burde holde for deg selv. (Og det er en mann som sier dette til deg). Anonymkode: fc176...d7b 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 22. februar 2022 #14 Del Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.2.2022 den 14.46): Det blir jeg grisekåt av. En av de yngre damene på jobb har slik rumpe. Hver dag hun har stramme bukser på jobb må jeg ta runke-pause på toalettet. Anonymkode: c1f2f...e6f 🤢🤮 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #15 Del Skrevet 26. februar 2022 Freddy WR.UP buksene gir sprettrumpe uten trening ❤️ Anonymkode: 6c727...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #16 Del Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.2.2022 den 17.10): Dette er helt uinteressant, og absolutt noe du burde holde for deg selv. (Og det er en mann som sier dette til deg). Anonymkode: fc176...d7b Lov å ha sex-driv.... Anonymkode: c1f2f...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #17 Del Skrevet 26. februar 2022 Begge deler. Jeg trener knallhard styrke flere ganger i uken og har stor rumpe, fyldige lår og flat mage. MEN når jeg ikke trener (feks da jeg var alvorlig syk i flere uker), så mistet jeg store deler av rumpen. Anonymkode: 354d3...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #18 Del Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Lov å ha sex-driv.... Anonymkode: c1f2f...e6f Du trenger ikke å dele det her da.. Det er bare ekkelt. Anonymkode: fe240...8ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #19 Del Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Du trenger ikke å dele det her da.. Det er bare ekkelt. Anonymkode: fe240...8ec Sex er ikke ekkelt... Helt naturlig. Anonymkode: c1f2f...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #20 Del Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Freddy WR.UP buksene gir sprettrumpe uten trening ❤️ Anonymkode: 6c727...57a Nydelig 😍 Anonymkode: 9b112...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå