Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere hadde oppdaget at mannen deres chatter med en dame sender flørtemeldinger tullevideoer funnet på nett ofte med sexrelaterte emner og di diskuterer hva menn / kvinner liker i senga , hva hadde dere gjort ? Konfrontert ? Låst døra ?

Anonymkode: 95feb...3ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klikket og reist

Anonymkode: 08108...031

• Liker 10
Skrevet

Hadde konfrontert og dumpet han. Utroskap kommer i mange former

Anonymkode: 35898...65f

• Liker 12
Skrevet

Sagt takk og farvel. 

Anonymkode: f4b6d...8e8

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hadde pakket sakene mine og dratt uten å si ett eneste ord til han. Neste gang han er på jobb kan du ta frem kofferten din og begynne å pakke, legge igjen en lapp, kanskje rote litt i huset/leilighet, tatt med tinga dine og dratt med en gang. 

He is cheating. Run. 

• Liker 2
Skrevet

Folk er overraskende raske til å avslutte forhold på kvinneguiden... dette er ikke greit det han gjør, men er forholdet deres verdt å jobbe med så ville jeg jobbet med det.

• Liker 3
Skrevet
56 minutter siden, Humorist1 said:

Folk er overraskende raske til å avslutte forhold på kvinneguiden... dette er ikke greit det han gjør, men er forholdet deres verdt å jobbe med så ville jeg jobbet med det.

Krever en personlighetsendring, som er vanskelig-umulig å få til i et voksnet menneske. Da må de ville det selv og for sin egen del. Det vil de sjeldent og blir bare bedre til å skjule. 

Anonymkode: 6b4c4...c83

• Liker 3
Skrevet
Humorist1 skrev (59 minutter siden):

Tror nok at vedkommende som sitter å liker bilder av ei annen jente vet at dette ikke er riktig å gjøre. Handler om respekt for partneren sin. 

• Liker 2
Skrevet

Haddegjort som deg. Skrevet på KG. Her vil du få flest "forlat han", men også noen "snakk om det/ gi en sjans". 
Så ville jeg nok gått i tenkeboksen. 
Ville vært vanskelig å forlate han, men magen + fornuft hadde visst at det er det riktige. 
Du har funnet en side ved hans personlighet. Ønsker du en partner med dette iboende, så er det jo bare å bli. 

Anonymkode: 6b4c4...c83

Skrevet

Hadde startet med å konfrontere. 

Anonymkode: 93636...402

• Liker 1
Skrevet

Kan en man ikke ha en ven av motsatt kjønn?

Anonymkode: c398e...2f1

• Liker 1
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (13 timer siden):

Hadde pakket sakene mine og dratt uten å si ett eneste ord til han. Neste gang han er på jobb kan du ta frem kofferten din og begynne å pakke, legge igjen en lapp, kanskje rote litt i huset/leilighet, tatt med tinga dine og dratt med en gang. 

He is cheating. Run. 

De fleste kvinner forblir i forholdet om mannen er utro. For enkelt å si, pakk kofferten og gå. Du hadde selv blitt i forholdet om du hadde opplevd utroskap. 

Anonymkode: a41dc...81f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De fleste kvinner forblir i forholdet om mannen er utro. For enkelt å si, pakk kofferten og gå. Du hadde selv blitt i forholdet om du hadde opplevd utroskap. 

Anonymkode: a41dc...81f

...😂😂 Kjenner du meg da? Har selv opplevd utroskap to ganger, og gått fra de på sekundet:) Og vær så snill ikke legg alle kvinner under en kam, takk.

Skrevet

ville først spurt meg om hva som er feil med meg siden han bruker tid på andre istedet. Mest sannsynlig er du kanskje kjedelig og han er lei av deg.

Anonymkode: f575a...bbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...