Sappi Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Lang historie kort: noen hadde sendt bekymringdmelding til skolen angående niesa mi på 10 år. Skolen ringte foreldrene og sa de skulle sende den bekymringsmeldingen til barnevernet. Barnevernet ringer da foreldrene og skal ha et møte om de. Begge foreldrene får panikk og er redd for at barnevernet skal ta barnet fra de. Far er opprinnelig fra Iran og bestemmer seg for å flytte med barnet til Iran. Nå har far og datter flyttet til Iran, og mor bor i Norge. Jeg er så forbanna og lei meg. Jeg synes så synd på niesa mi. Hun blir tatt vekk fra alle og drar til en helt ukjent plass, med helt annen miljø, skole, alt. Hvordan tror dere niesa mi har det? Ingen av oss får lov til å ha kontakt med henne, så jeg aner ikke hvor hun er, hva hun gjør, hva hun føler 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Denne tror jeg ikke på. De hadde blitt stoppa på grensa. Anonymkode: 8825e...54f 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Denne tror jeg ikke på. De hadde blitt stoppa på grensa. Anonymkode: 8825e...54f Hvordan da? En forelder kan vel reise med eget barn? Anonymkode: 592fa...de0 3 1
Brunello Skrevet 17. februar 2022 #4 Skrevet 17. februar 2022 Det sier vel alt om hvor ubrukelig mor er om hun lar datteren flytte til Iran. 5 1
Sappi Skrevet 17. februar 2022 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2022 Brunello skrev (1 minutt siden): Det sier vel alt om hvor ubrukelig mor er om hun lar datteren flytte til Iran. Søsteren min er VERDENS dårligste mor. Legger skylden på ALLE andre. Hun skyldte til og med på meg for at barnevernet ble innblandet??? Hun mente JEG gjorde dette? Noe jeg absolutt ikke har gjort. Hun klarer ikke å ta ansvar. Alt er alle andre sin feil. 3
Brunello Skrevet 17. februar 2022 #6 Skrevet 17. februar 2022 Sappi skrev (Akkurat nå): Søsteren min er VERDENS dårligste mor. Legger skylden på ALLE andre. Hun skyldte til og med på meg for at barnevernet ble innblandet??? Hun mente JEG gjorde dette? Noe jeg absolutt ikke har gjort. Hun klarer ikke å ta ansvar. Alt er alle andre sin feil. Hadde det vært min søster ville jeg brutt all kontakt. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #7 Skrevet 17. februar 2022 Sappi skrev (3 minutter siden): Søsteren min er VERDENS dårligste mor. Legger skylden på ALLE andre. Hun skyldte til og med på meg for at barnevernet ble innblandet??? Hun mente JEG gjorde dette? Noe jeg absolutt ikke har gjort. Hun klarer ikke å ta ansvar. Alt er alle andre sin feil. Leit å høre, jeg føler med dere og jeg føler ekstremt med den stakkars jenta som er revet vekk fra alt kjent og kjært, hva er meninga at skal skje nå da, nytt liv i Iran? Skjønner hun i det minste noe av språket eller kjenner slektninger? Anonymkode: 592fa...de0 1
Sappi Skrevet 17. februar 2022 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2022 Brunello skrev (4 minutter siden): Hadde det vært min søster ville jeg brutt all kontakt. Jeg har brutt all kontakt med henne nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå