AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Hva tenker dere om en kjæreste som liker absolutt alt en dame legger ut på fb med unntak av henne sammen med barna eller sammen med mannen , og forklaringen er jeg har kjent henne lenge vi festet sammen før nå er hun sammen med en “kompis“ av meg . Hvorfor ikke like familielivet da ? Anonymkode: edecf...88c
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Om det bare er hun ene så høres det litt rart ut, gjør han det med flere så hadde jeg ikke tenkt noe mer over det. Dessverre er sosiale medier en stor kilde til sjalusi i mange forhold. Alt ifra Facebook og Snapchat til Instagram og tiktok. Så mange steder å dele bilder og videoer, likes og private meldinger. Derfor: tillit er et must i forhold ellers funker det ikke. Anonymkode: af1f4...7b0 1
anonymbruker2312 Skrevet 27. februar 2022 #3 Skrevet 27. februar 2022 Jeg hadde stilt spørsmål til det. Gransket litt, sjekket nøyere gjennom alle bildene hennes på face og på insta. I tillegg ville jeg ha spurt henne om det foregår noe, i og med at du sier dere har festet sammen før så er det ikke unaturlig at du spør om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå