AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Når jeg har håret i en hestehale, krøller tuppene seg, og det irriterer meg veldig… Det hjelper ikke å børste håret, for tuppene krøller seg/stikker ut igjen nesten med en gang… Noen som vet hva jeg kan gjøre for at tuppene ikke skal krølle seg og få håret til å ligge rett? Føler meg så stygg😂 Anonymkode: ba791...36e
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Føler deg stygg fordi du har fall i håret...? Anonymkode: 31fcc...a5e
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Føler deg stygg fordi du har fall i håret...? Anonymkode: 31fcc...a5e Ja, synes det er fint på andre, men synes ikke jeg kler det😂 Anonymkode: ba791...36e
Frøkensina Skrevet 17. februar 2022 #4 Skrevet 17. februar 2022 Sånn har mitt hår vært siden jeg var liten Hvis det er langt nok blir det tydelig mer krøll/sving på det nederste. Jeg synes ikke det er stygt. Du kan bruke en rettetang.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #5 Skrevet 18. februar 2022 For det første - hvordan kan du føle deg stygg pga det? Du er helt sikkert ikke det. For det andre -bruk rettetang og et godt produkt. For meg hjelper det også å ha i noe som gjør håret blankere/glattere, virket som det retter seg mer ut da. Anonymkode: 34e5e...7b4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #6 Skrevet 18. februar 2022 - Du kan føne det mens du grer det (Rundbørste) - Du kan bruke en hårføner som er en rundbørste (200,- på rusta) - Du kan rette det ut med rettetang Anonymkode: 9261b...d79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå