Gå til innhold

Er det mulig og øke tjukkelse på penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å øke tjukkelse på penis?.

har penis på 12.4 i omkrets 

Anonymkode: 7a26e...730

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. I England er det klinikker som gjør det.

Skrevet

I Norge også

Anonymkode: 2ac8a...c49

Skrevet
Bos43 skrev (8 minutter siden):

Ja. I England er det klinikker som gjør det.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I Norge også

Hva heter det? I Norge og England?

Skrevet

Bruk penisring i stedet. Det funker bra. Tenk om noe går galt på klinikken?

Anonymkode: 99535...589

• Liker 1
Skrevet

Bruk superlim og rull noen runder med kokt skinke rundt snoppen. Funker som bare det 💪🍆

Anonymkode: 7dd10...123

Skrevet (endret)

Du kan ikke øke størrelsen på hodet, men du kan putte fett i penisvevet. Det varer en stund før man må få påfyll. Ulempen er at det kan klumpe seg litt sammen. Silikon er en skumlere løsning. Finner du en dame med gjennomsnittlig vagina trenger du ikke gjøre noe med omkretsen din. Den er over snittet. Du kan evt ta en sleeve utenpå penis. 

Endret av Majer
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva heter det? I Norge og England?

Akademiklinikken

Skrevet
Majer skrev (2 timer siden):

Du kan ikke øke størrelsen på hodet, men du kan putte fett i penisvevet. Det varer en stund før man må få påfyll. Ulempen er at det kan klumpe seg litt sammen. Silikon er en skumlere løsning. Finner du en dame med gjennomsnittlig vagina trenger du ikke gjøre noe med omkretsen din. Den er over snittet. Du kan evt ta en sleeve utenpå penis. 

Stemmer dette. Derfor fyller de ikke fett «all over» men dom langsgående ribber langs skaftet. Da minsker sannsynligheten for klumping.

Anonymkode: 10c10...26e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er problemet? 

Anonymkode: 359e5...7e7

• Liker 2
Skrevet

Veps funker.. Midlertidig. 

Anonymkode: 0448f...476

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det mulig å øke tjukkelse på penis?.

Det er en helt normal penis i tykkelse. Snittet er rett under 12 cm i omkrets. Operasjon er rissikofylt og fungerer svært dårlig. 

Mye bedre å bruke en sleeve noen ganger hvis dere vil eksperimentere med noe større, ta den av etter samleie å ha en velfungerende penis. De fleste damer syns størrelsen din er bra som den er. De fleste menn ligger mellom 10-13 cm i omkrets. 

Anonymkode: 2811e...505

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en helt normal penis i tykkelse. Snittet er rett under 12 cm i omkrets. Operasjon er rissikofylt og fungerer svært dårlig. 

Mye bedre å bruke en sleeve noen ganger hvis dere vil eksperimentere med noe større, ta den av etter samleie å ha en velfungerende penis. De fleste damer syns størrelsen din er bra som den er. De fleste menn ligger mellom 10-13 cm i omkrets. 

Mellom 10-13 i omkrets. Jeg trodde alle hadde 14cm+ i omkrets ifølge folk er på forumet. Da er jeg jo tjukk jeg da siden jeg er nære 13cm. Tykk fra 1 til 10 7-8 da

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mellom 10-13 i omkrets. Jeg trodde alle hadde 14cm+ i omkrets ifølge folk er på forumet. Da er jeg jo tjukk jeg da siden jeg er nære 13cm. Tykk fra 1 til 10 7-8 da

Mhm ja er mye skryt på nettet, som ikke har rot i den virkelige verden. Man bør stole på forskning og ikke på gjetting, synsing og skryt.🙂

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler deg å ikke gjøre noe inngrep i penisen. Dama tenner på deg som person, det er ikke på penisen din hun tenner. Når du treffer «den rette» vil alt det sexuelke funke for dere begge.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

La meg gjette: Du har aldri fått en klage, eller kanskje aldri hatt sex? Likevel vurderer du et medisinsk inngrep? 

Anonymkode: 8b8b4...498

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

La meg gjette: Du har aldri fått en klage, eller kanskje aldri hatt sex? Likevel vurderer du et medisinsk inngrep? 

Anonymkode: 8b8b4...498

Ja han har kanskje ikke fått pult, og nå vil han gjøre noe med det. Det er jo hele poenget. 

Skrevet

Bruk sleeve heller, det fungerer gull!

Anonymkode: 3a755...66c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...