Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt til å vente til etter tul med å fortelle foreldre om graviditet, men dersom vi skal vente til etter dette må vi vente så veldig lenge før vi kan finne en passende anledning. Er halvveis i uke 8 til helgen. Er det for tidlig å fortelle? Jeg ville egentlig vente til etter TUL for å se at det faktisk er en baby + at hjertet slår, men tenker jo at det ikke er krise om besteforeldre må få kontrabeskjed eventuelt. Noen som har fortalt vordende besteforeldre kun basert på positiv graviditetstest? 

Anonymkode: 99998...09c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi gjorde det, fortalte det både til mine foreldre og flere venner før første TUL. Sa ifra at det var tidlig og at vi da ikke visste hvordan det ville gå ennå. Tenker man må se an de man snakker med da, de vi sa det til er alle fornuftige folk som ikke tok helt av pga nyheten og skjønte at vi ikke ønsket så mye oppstyr før jeg følte meg tryggere på at ting gikk bra. 

Anonymkode: 6c9a2...a07

• Liker 1
Skrevet

Vi ventet feks litt lenger med å fortelle til svigerforeldre fordi svigermor har så lett for å bekymre seg så vi ønsket å kunne si at vi hadde vært på ultralyd osv når vi fortalte det til dem. Så ja se an mottaker og hva dere ønsker/er komfortable med :)

Anonymkode: 6c9a2...a07

• Liker 1
Skrevet

Vi fortalte det til familie etter TUL i uke 11. Ønsket å vite at alt så greit ut. 
Mamma var nok litt fornærmet, men gleden over et nytt barnebarn overskygget det. 😄

Anonymkode: e5a43...17f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...