Gå til innhold

Hva tenker dere om damer født i tyrens tegn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes de er kule! :) Ja, jeg er født i Tyrens tegn. 

Anonymkode: a7241...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av de sterkeste kvinnene jeg kjenner er født i Tyrens tegn, i tillegg til mange andre kvaliteter jeg verdsetter som lojalitet, et rikt indre liv, mye empati og veldig trygge i seg selv. Vi tyrer er ikke alltid så lett å forstå seg på for andre, men gir du oss tid, og legger ned en innsats på å forstå oss så går vi gjennom ild og vann for deg for resten av livet. 

Anonymkode: 0180d...932

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen av de sterkeste kvinnene jeg kjenner er født i Tyrens tegn, i tillegg til mange andre kvaliteter jeg verdsetter som lojalitet, et rikt indre liv, mye empati og veldig trygge i seg selv. Vi tyrer er ikke alltid så lett å forstå seg på for andre, men gir du oss tid, og legger ned en innsats på å forstå oss så går vi gjennom ild og vann for deg for resten av livet. 

Enig ❤️ Hilsen kvinnelig tyr

Anonymkode: 18f91...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle ting jeg ikke bryr meg om på damer troner nok stjernetegn de er født i helt på topp.

Anonymkode: ebf93...b20

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle ting jeg ikke bryr meg om på damer troner nok stjernetegn de er født i helt på topp.

Anonymkode: ebf93...b20

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker ikke noe spesielt om det. Hvilke stjernetegn man er født i definerer ikke en person. 

Stjernetegn har ingenting med personligheten å gjøre.

Anonymkode: 76e6e...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Tenker ikke noe spesielt om det. Hvilke stjernetegn man er født i definerer ikke en person. 

Stjernetegn har ingenting med personligheten å gjøre.

Anonymkode: 76e6e...4a0

Du tenker kanskje det, men mange av oss kjenner oss veldig igjen i særegenheten til vårt stjernetegn ☺️ 
Når det er sagt er det kanskje viktigere å gå inn for å forstå personligheten til sin partner uavhengig av hva man tenker og tror om stjernetegn og astrologi, vi er unike alle sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen grunn til å tenke noe som helst om de, og det er et fryktelig seriøst svar.

Anonymkode: 3cad8...e02

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjernetegn har ingenting med personlighet å gjøre, og hvis det skulle matche så er det ren tilfeldighet. Mange av personlighetstrekkene er såpass generelle at de fleste ville kjent seg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være opphengt i stjernetegn er definitivt turnoff, hvertfall. Hadde ikke klart å ta henne seriøst. 

Anonymkode: 4a92b...81f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva slags annet tøys hun tror på. Krystaller, homeopati?

Anonymkode: 2e332...930

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke annet enn at hvis hun hadde hatt ei greie med stjernetegn hadde jeg holdt meg unna.

Leste nettopp en forskningsartikkel hvor de påviste at overtro henger sammen med lavere intelligens.

Anonymkode: 04543...113

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja mamma er født i tyren, hun er sint, og passiv aggressiv og, alkoholiker og dum hater henne

jeg er kreps

Anonymkode: 9b226...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tyr kan bli sint. Og er sta. Men er veldig stabil tror jeg. 

Og jo stjernetegn kan fortelle mye om personligheten til en person. 

Anonymkode: 586ba...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stjernetegn bryr jeg meg ingenting om. Jeg har to barn født i samme tegn, og mer ulike personligheter er vanskelig å finne! 

Anonymkode: 60010...955

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...