AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Har litt dårlig samvittighet for paracetinntak. Har hatt noen runder med voldsom hodepine. Da har jeg tatt paracet. Også måtte jeg ta paracet da jeg hadde korona. Nå har jeg pina meg fått kraftig hodepine igjen. (slik at jeg nesten blir sengeliggende) Kan jeg ta to paracet? Er 15 uker på vei. Anonymkode: db63e...d07
Mytomann Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har litt dårlig samvittighet for paracetinntak. Har hatt noen runder med voldsom hodepine. Da har jeg tatt paracet. Også måtte jeg ta paracet da jeg hadde korona. Nå har jeg pina meg fått kraftig hodepine igjen. (slik at jeg nesten blir sengeliggende) Kan jeg ta to paracet? Er 15 uker på vei. Anonymkode: db63e...d07 Ring legen
Perelandra Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 Tråden er ryddet for diskusjon rundt dosering av medisiner. Kjære trådstarter! Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg