AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Jeg har noen fetisher som jeg stolte på han å delte og vi testet ut. Ikke noe ulovlig, men litt drøyt. Vi hadde et veldig seriøst forhold og jeg trodde jeg kunne stole på han. Nå noen år etter det ble slutt mellom oss får jeg høre at han har sitti og snakket flere steder til masse folk om hva jeg tenner på osv, og blir veldig lei meg for det. Jeg har ganske mange ting på han også, men ville aldri falt meg inn å dele sånt med andre. Hva kan jeg gjøre med dette? Anonymkode: 793ad...36e
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har noen fetisher som jeg stolte på han å delte og vi testet ut. Ikke noe ulovlig, men litt drøyt. Vi hadde et veldig seriøst forhold og jeg trodde jeg kunne stole på han. Nå noen år etter det ble slutt mellom oss får jeg høre at han har sitti og snakket flere steder til masse folk om hva jeg tenner på osv, og blir veldig lei meg for det. Jeg har ganske mange ting på han også, men ville aldri falt meg inn å dele sånt med andre. Hva kan jeg gjøre med dette? Anonymkode: 793ad...36e Absolutt ingenting. Anonymkode: 66933...903 8
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva kan jeg gjøre med dette? Anonymkode: 793ad...36e Du er deg, og du liker det du liker. Nå vet andre det også, so what? Move on, og stå i det. Mine venner vet at jeg (mann) liker en finger i rumpa, og det bryr meg midt i at de vet det 😅 Anonymkode: 42ef9...76d 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #4 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har noen fetisher som jeg stolte på han å delte og vi testet ut. Ikke noe ulovlig, men litt drøyt. Vi hadde et veldig seriøst forhold og jeg trodde jeg kunne stole på han. Nå noen år etter det ble slutt mellom oss får jeg høre at han har sitti og snakket flere steder til masse folk om hva jeg tenner på osv, og blir veldig lei meg for det. Jeg har ganske mange ting på han også, men ville aldri falt meg inn å dele sånt med andre. Hva kan jeg gjøre med dette? Anonymkode: 793ad...36e Det er vel dessverre ikke så mye å gjøre med... Han får jo ikke tatt det tilbake. Du kan evt si til han hvis dere har noe kontakt- hvordan du opplever det og at du trodde du kunne stole på ham. Men- når det er sagt; det er 2022! Kanskje folk har litt godt av å høre at folk har ulike kinks og at sex er mye ulikt. Ei det og vær stolt av at dere hadde gøy og deilig sex😊 Anonymkode: cc2fb...05e 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #5 Skrevet 17. februar 2022 Forutsatt at han er eldre enn ungdomsskolen er jeg sikker på at de som hører på tenker mer på slags idiot han er som snakker om noe som er privat, enn de tenker på deg og hva du måtte like. Anonymkode: 148bb...756 13
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. februar 2022 #6 Skrevet 17. februar 2022 For en idiot! Kan dessverre ikke stole på menn etter et brudd .Da kommer sannheten frem . Først da ser vi hvem vi var sammen med.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #7 Skrevet 17. februar 2022 Tenker det speiler mest negativt på han. Hadde stusset om en jeg kjenner satt og delte private ting om ekskjæreste og tenkt mitt om han, ikke den som ble utlevert. Anonymkode: ce36e...d98 12
Silva Pluvialis Skrevet 17. februar 2022 #8 Skrevet 17. februar 2022 Ekstremt tillitsbrudd. Du bør være glad for at han er en eks. 4
Enmanelskeråhate Skrevet 17. februar 2022 #9 Skrevet 17. februar 2022 Lite å gjøre med, drittsekker finner man blant begge kjønn, dessverre
mjaus Skrevet 17. februar 2022 #10 Skrevet 17. februar 2022 Mysticgirl skrev (1 time siden): For en idiot! Kan dessverre ikke stole på menn etter et brudd .Da kommer sannheten frem . Først da ser vi hvem vi var sammen med. Gjelder kvinner også. 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #11 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker det speiler mest negativt på han. Hadde stusset om en jeg kjenner satt og delte private ting om ekskjæreste og tenkt mitt om han, ikke den som ble utlevert. Anonymkode: ce36e...d98 Dette! Har opplevd to ganger at det har blitt fortalt ting om ekskjærestene. Flere på de to festene kommenterte til den som fortalte hvor utrolig stygt det var. Ingen som jeg vet om har snakket om det som ble utlevert. Men jeg vet at flere har snakket om og er skeptiske til de som fortalte det. Hev deg over det Ts. Er han som har tapt. Skjønner det er vanskelig nå, men om en tid kan du legge det bak deg. Anonymkode: cfad7...306 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #12 Skrevet 17. februar 2022 Hadde jeg ikke brydd meg om i det hele tatt. Det er jo bare sex😊 Anonymkode: 1c993...808
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #13 Skrevet 17. februar 2022 Se det positive i det . Kanskje du tiltrekker deg noen som liker dine kinks ? hva var de av pur nysgjerrighet ? feks jeg er mann og liker pegging . mer åpen om dette og dermed slipper jeg noen som ikke er åpen for slikt. Anonymkode: ad21e...905 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #14 Skrevet 17. februar 2022 Det kom frem mange homo fetisher her ja. En som vil ha finger i rumpa og en som liker pugging og alt innrømmelse her bare for å fiske etter hva ts sin fetish er hahahaha dere er så gjennomskuelige at det er flaut. Anonymkode: 64935...629 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #15 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Se det positive i det . Kanskje du tiltrekker deg noen som liker dine kinks ? hva var de av pur nysgjerrighet ? feks jeg er mann og liker pegging . mer åpen om dette og dermed slipper jeg noen som ikke er åpen for slikt. Anonymkode: ad21e...905 Du som skrev om det for noen uker siden ja.... skulle du ikke fortelle samboer? Hvordan gikk det? Anonymkode: 038ea...200
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #16 Skrevet 17. februar 2022 Jeg kan ikke si at jeg kan se noe positivt i det, han har sitti og ledd og lagt meg frem som ekkel til andre. Byen vi bor i er liten, og "alle vet litt hvem alle er" på ca samme alder. Jeg er i slutten av 20 årene, han i starten av 30 årene, så jeg hadde forventet at han var mer voksen enn det. Han ble jo med på mine fantasier fordi han også tente på dem selv, og han kom med mye ting til meg også som han ønsket å teste ut som ikke var helt hverdagskost for alle. Så det å le av meg når han var med på det selv blir dumt. Jeg bare synes det ikke skulle vært lov å blottlegge andre sånn som dette. Det er ikke noe gøy at plutselig en på jobben som er venninne med ei annen jeg kjenner plutselig vet mine fethiser som jeg KUN har turt å fortelle denne mannen fordi jeg stolte på han der og da. Jeg er ikke interessert i at "alle" skal vite dype private ting om meg. Anonymkode: 793ad...36e
Østkantgutt1913 Skrevet 17. februar 2022 #17 Skrevet 17. februar 2022 Gå videre.. Å gå rundt å tenke på dette er meningsløst og bare bortkastet energi Folk bør uansett ikke bry seg om hva vi liker av div.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #18 Skrevet 17. februar 2022 Kanskje dere skjønner alvoret hvis jeg sier hvilken fetish det er, jeg er jo uansett anonym her. Det er snakk om wet hovedsaklig, da har han også lagt frem drøye detaljer om hvor jeg har tatt det imot osv. Det er ikke gøy at hvem som helst vet at jeg liker sånt. Og det er sånn folk snakker negativt om hvis de ikke liker det selv, og sprer videre dessverre. Det virker heller ikke som at folk tenker over at han selv faktisk var like mye med på det, men siden han spredde ordet så er det liksom greit. Anonymkode: 793ad...36e 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #19 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det kom frem mange homo fetisher her ja. En som vil ha finger i rumpa og en som liker pugging og alt innrømmelse her bare for å fiske etter hva ts sin fetish er hahahaha dere er så gjennomskuelige at det er flaut. Anonymkode: 64935...629 Paranoid tankegang. Anonymkode: 2f0c2...2fb
Gjest Warrior Skrevet 17. februar 2022 #20 Skrevet 17. februar 2022 Det var dårlig gjort. Skjønner godt det er kjipt. Når folk du stolte på driver å deler private ting om deg med andre. Hva oppnår de med det egentlig? Hvorfor den trangen til å dele andres sexliv med folk uten lov? Det er ikke godt å si hvorfor enkelte gjør sånt. Det er ikke så mye du kan gjøre, men du kan ta kontakt med han å si at han får bli voksen, skjerpe seg og slutte å dele private ting om deg til andre folk. Ellers må du bare prøve å ignorere det og glemme hele fyren. Han går nok lei tilslutt. Det er ikke sikkert folk tror på han en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå