AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Jeg reiste meg fra senga klokka fire i dag tidlig og kjente det rant. Ble en blodig flekk i underbuksa sammen med blank, helt tyntflytende veske. Men så har det ikke kommet mer. Var det ikke vannet alikevel? Anonymkode: ea051...1e6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Noe lignende skjedde med meg, hvor det bare kom litt væske, noe som gjorde meg usikker på om det faktisk var vannet som hadde gått. I mitt tilfelle var det imidlertid det som hadde skjedd. Hvis du er usikker, ville jeg ringt til føden og bedt om å få komme inn til en undersøkelse. Lykke til! Anonymkode: 2c6ac...644
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noe lignende skjedde med meg, hvor det bare kom litt væske, noe som gjorde meg usikker på om det faktisk var vannet som hadde gått. I mitt tilfelle var det imidlertid det som hadde skjedd. Hvis du er usikker, ville jeg ringt til føden og bedt om å få komme inn til en undersøkelse. Lykke til! Anonymkode: 2c6ac...644 Da ringer jeg å spør om de kan ta en titt😄 Ringte når det skjedde, og da sa de at jeg skulle se etter om det kom mer. Blir så usikker når det ikke har kommet noe mer🙈 Anonymkode: ea051...1e6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #4 Skrevet 17. februar 2022 Igjen, det samme skjedde med meg. Jeg kjente et slags knepp inni meg når jeg lurte på om vannet hadde gått, men det kom som sagt ikke så mye. Sykehuset sa jeg skulle avvente å se om det kom mer, noe det ikke gjorde. Men da jeg kjente samme kneppet et døgn seinere, ringte jeg igjen og da ba de meg komme inn for en undersøkelse, og de bekreftet da at vannet hadde gått. Selv om ikke min opplevelse trenger å være relevant for deg, tenker jeg det er bedre å sjekke det ut enn å gå å være usikker. Anonymkode: 2c6ac...644
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #5 Skrevet 17. februar 2022 Hos meg var det tydelig at vannet gikk, siden jeg satt på do og jeg hørte tydelig at det rant, men det var bare 2-3 dl. Resten av vannet mitt ble tatt på sykehuset. Alt vannet trenger ikke å gå med en gang og man kan lekke fostervann. Jeg ville ringt føden og forklart situasjonen om jeg var deg. Man skal være veldig obs når vannet har begynt å gå. Anonymkode: 30beb...563
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #6 Skrevet 17. februar 2022 Kontakt føden så får du kommet inn for en sjekk 😊 Men kam være utflod også, den blir veldig blank og det kommer mer enn normalt mot slutten av svangerskapet. Anonymkode: 5fcf2...b49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå