AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Noen her som har fagbrev i kontor og administrasjon? Er det vanskelig å få jobb? jeg er 26, har ikke bestått videregående og vurderer enten og ta kontor og administrasjon, eller eventuelt reiseliv (tenker å jobbe på kundeservice får et flyselskap, eller eventuelt bookingmedarbeider) er det noen nettstudier jeg kan ta får å øke sjangsen til å få jobb som det eller må jeg ta vgs? Vurderer: reiseliv, kontor og evt helsesekretær. Hva ville dere anbefalt mtp jobb, lønn osv. Anonymkode: b2668...df3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 Nå kommer det til å bli gode muligheter å søke seg jobb i reiseliv fremover. Mange er skeptiske pga redsel for ny nedstengning og å miste jobben. Eller de har forlatt yrket og ser seg ikke tilbake. Dette gir ufaglærte gode muligheter til å gå prøve seg. Søk sommerjobb innen reiseliv, se om du trives og hør om muligheter for forlengelse. Noen ganger lønner det seg å jobbe seg opp. Anonymkode: 2c2b4...5f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå