AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Jeg tenker å ta med meg barnet på en eller annen tur i sommer, og ønsker så klart å reise med noen. Jeg har ei venninne som også har barn, så vi prater om å reise til varmere strøk. Hennes barn våkner mye på natten og står opp tidlig, og jeg vet dette kan endre seg men jeg er redd at hele ferien vår blir sånn om vi bor for tett. Hva er den beste bosituasjonen når man ønsker minst to separerte soverom og et oppholdsrom, samtidig som at man slipper å vekke hverandre når man står opp? Vi vil jo gjerne kunne være sammen etter barna er lagt, og kanskje sitte på verandaen på kvelden. Vi vil også gjerne bo på hotell, mtp måltider og mulighet for all inclusive. Anonymkode: a3545...581
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Hadde valgt all inclusive og bedt om rom ved siden av hverandre så dere kunne sitte på verandaen sammen på kveldene. Om en person booker to rom så bør man få det. Det tar mye tid å fikse mat om man bor i leilighetshotell. Ikke minst handle inn mat. Anonymkode: c762f...9cb
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 Jeg har reist på hotell tur med venner med barn, da har vi bestilt sleperate rom, men bedt om å få de ved siden av hverandre. Anonymkode: 4c8b2...dda
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #4 Skrevet 17. februar 2022 Dere kan bestille leilighet med to soverom, all inclusive. Anonymkode: b3f0c...82c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå