AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Hei! Noen som har gode tips om bryllupsfotografer på haugalandet? Jeg har egentlig et budsjett på 15 000 som jeg ønsker å holde meg til, trenger kun fotografbilder fra seremoni + portretter. Jeg synes det er vanskelig å finne oversikt over hvem som finnes der ute. Jeg lurte derfor på om det er en Facebook gruppe for eksempel for de som skal gifte seg på haugalandet? Jeg har nettopp begynt planleggingen og synes dette er en jungel. Har selvfølgelig prøvd å Google litt, men vanskelig å finne info uansett.. Anonymkode: 41d4c...e2f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Prøv Facebook-gruppen "Bryllupsfotografer nærme deg". Den er for både fotografer og brudepar. Anonymkode: e799c...2cb 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Prøv Facebook-gruppen "Bryllupsfotografer nærme deg". Den er for både fotografer og brudepar. Anonymkode: e799c...2cb Tusen takk for nyttig svar 💛 Anonymkode: 41d4c...e2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå