AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Er de noen som gått fra å være samboer til å bli særboende men fortsatt kjærester? Hvordan gikk det? Anonymkode: b402f...8ff
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Går bra enda, etter et halvt år 😅 Anonymkode: 7f925...6a5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Går bra enda, etter et halvt år 😅 Anonymkode: 7f925...6a5 Ok, hva var grunnen til at dere valgte å bli særboende? For min del føler jeg at min allerede tynn slitte økonomi blir enda verre når det forventes at jeg bidrar 50% på både leie og mat i husholdningen der jeg er en person å samboer i tillegg har 2 barn som bor her 50%. Men er usikker på hvor godt mottatt de blir om jeg sier at jeg vil flytte ut. Anonymkode: b402f...8ff 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #4 Skrevet 17. februar 2022 Hei, din samboer må da dekke mer av utgiftene mår han har 2 barn mener jeg. Hvis ikke kunne dere bodd mindre og matkonstnadene hadde gått ned. Leier dere eller eier dere sammen? Det har og litt å si. Anonymkode: 539b8...c9f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #5 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei, din samboer må da dekke mer av utgiftene mår han har 2 barn mener jeg. Hvis ikke kunne dere bodd mindre og matkonstnadene hadde gått ned. Leier dere eller eier dere sammen? Det har og litt å si. Anonymkode: 539b8...c9f Vi leier, føler at jeg betaler mye mer enn jeg vil å kan da samboer ofte er blakk. Jeg hadde mye mindre mat og boutgifter når jeg bodde alene. Anonymkode: b402f...8ff
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #6 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vi leier, føler at jeg betaler mye mer enn jeg vil å kan da samboer ofte er blakk. Jeg hadde mye mindre mat og boutgifter når jeg bodde alene. Anonymkode: b402f...8ff Da må du flytte for deg selv. Bare ta praten at du ikke har råd å stå i dette. Han som har to barn å forsørge. Det er ikke ditt ansvar iallefall. Anonymkode: 539b8...c9f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå