Gå til innhold

Passord

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Vet at dette er både dårlig gjort og alt det der. Men nå står det virkelig om her: Trenger nå for helvete å åpne hennes område på PCn, men vet ikke passordet. Noen smarte datafolk her som kan gi meg oppskriften?????????? Dusør!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du åpne noe som ikke er ditt i et forhold, og personen ikke ønsker at du gjør det. Bør du kanskje tenke over om dette forholdet er noe å satse på. Håper virkelig ikke noen er så dum, at de hjelper deg med dette.

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Det håper jeg da virkelig!!!! At noen er så greie at de hjelper meg med! Skal nemlig ikke fortsette i dette forholdet!!!!!!!!!!! Men trenger bevis!!!

Gjest Splitter Pine
Skrevet

Er det ikke bevis nok at du ikke får tilgang til noe på pc'en hennes da?

Sambo og jeg har tilgang til alt den andre har, men bruker det sjelden. Har noe med tillitt å gjøre.

Skrevet
Det håper jeg da virkelig!!!! At noen er så greie at de hjelper meg med! Skal nemlig ikke fortsette i dette forholdet!!!!!!!!!!! Men trenger bevis!!!

Bevis for hva? Avslutter du forholdet, så avslutter du. Verre er det ikke, og man behøver faktisk ikke å bevise noe. Hun kan ikke tvinge deg til å bli ;)

Skrevet
Vet at dette er både dårlig gjort og alt det der. Men nå står det virkelig om her: Trenger nå for helvete å åpne hennes område på PCn, men vet ikke passordet. Noen smarte datafolk her som kan gi meg oppskriften?????????? Dusør!!!!!

Og du tror det er noen her inne som har passordet? Har hun passordbeskyttet noe så er det kanskje nettopp pga at du ikke skal få tak i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...