AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Har brukt Nurofen i noen dager men er litt redd for bivirkningene. Ga hun et stikk pille med Paracet men feberen har ikke sunket enda er en halv time siden, barnet ligger å sover nå. Skal jeg bare forsette å gi Nurofen? Anonymkode: 16a5c...312
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har brukt Nurofen i noen dager men er litt redd for bivirkningene. Ga hun et stikk pille med Paracet men feberen har ikke sunket enda er en halv time siden, barnet ligger å sover nå. Skal jeg bare forsette å gi Nurofen? Anonymkode: 16a5c...312 Barne mitt er et år og 7 mnd. Anonymkode: 16a5c...312
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 Hvorfor spør du ikke kvalifisert helsepersonell? Ring legevakta eller noe og spør, så er du sikker. Anonymkode: d73a5...584 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #4 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor spør du ikke kvalifisert helsepersonell? Ring legevakta eller noe og spør, så er du sikker. Anonymkode: d73a5...584 Helt vanvittig hvilken tillit enkelte gir anonyme brukere med allslags bakgrunn og med ingen sjanse for å verifisere at deres kunnskap er reelt eller tøv. Medisiner diskuteres med helsepersonell. Fastlegekontoret er åpent og kan kontaktes på dagtid, og ellers kontakter man legevakteb. Anonymkode: e9f76...6a6 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #5 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt vanvittig hvilken tillit enkelte gir anonyme brukere med allslags bakgrunn og med ingen sjanse for å verifisere at deres kunnskap er reelt eller tøv. Medisiner diskuteres med helsepersonell. Fastlegekontoret er åpent og kan kontaktes på dagtid, og ellers kontakter man legevakteb. Anonymkode: e9f76...6a6 Ja, det er til å få bakoversveis av noen ganger, altså... Anonymkode: d73a5...584
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #6 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har brukt Nurofen i noen dager men er litt redd for bivirkningene. Ga hun et stikk pille med Paracet men feberen har ikke sunket enda er en halv time siden, barnet ligger å sover nå. Skal jeg bare forsette å gi Nurofen? Anonymkode: 16a5c...312 Dersom febernedsettende ikke senker feberen skal lege kontaktes. Det trodde jeg alle foreldre visste. Anonymkode: 7170f...9f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå