AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Jeg leser mange ganger at jobbsøkere har første, andre og tredje jobb intervju. Så jeg regner med det er særdeles høye stillinger Tidsforløpet vil jeg nesten er to-tre måneder? eller tar jeg feil. Hvor stor mellomrom i antall dager er det fra første til andre intervju? og evt. tredje? Hvordan føles det å være mitt oppe i det når flere intervjuer er en del av ansettelsesprosessen? Hva blir supplert i andre jobbintervju og evt. tredje jobbintervju. Er det kun arbeidsgiver som stiller spørsmål? er det praktiske oppgaver i andre og tredje jobbintervju? Og er det slik at når alle intervjuene er gjennomført, så dumper det i mailen kontraktforslag? eller ringer bedriften/selskapet å forteller jobben er din? Anonymkode: 5f136...85e
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Jeg fikk tilbud om 2 stillinger før jul. I den ene stillingen var det 2 uker mellom førstegangsintervju og andregangsintervju. I den andre stillingen var det 1 uke mellom første og andregangs. Hadde personlighetstest og IQ-test før begge andregangsintervjuene. Jeg fikk tilbud om begge stillingene 3 og 4 dager etter andregangsintervjuet. Begge to ringte og gav meg tilbud og presenterte lønn. Da fikk jeg forhandlet opp for begge og jeg takket ja til den med best totaltilbud på dag 4, altså samme dag det siste tilbudet kom. Fikk da tilsendt skriftlig avtale og tilbud, men signerte kontrakt nesten 2 mnd senere. Å stå i prosessen var alt oppslukende og grusom, har aldri vært så selvkritisk og spent i hele mitt liv 🤪 I det ene intervjuet tok de for seg personlighetstesten og intervjuet meg ut ifra den. I det andre tok de utgangspunkt i verdiene sine og intervjuet meg ut ifra dem. Så fikk jeg en case jeg skulle løse etter det. De reflekterte arbeidsoppgavene mine og hvordan jeg ville løst dem. Anonymkode: 12b4d...cec 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 Jeg var i tre intervjurunder, for ett vikariat på under ett år. Midt i pandemien. Ufaglært, produksjonsmedarbeider. Anonymkode: da716...2ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå