AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Hei, dere som fikk korona med symptomer. Hvor lenge varte symptomene på korona før dere ble bedre? Fra den dagen dere først kjente noe, ikke fra dere testet positivt. Hvilke symptomer fikk dere? Jeg lurer på om jeg rekker en reise, eller om jeg fortsatt vil ha symptomer. Anonymkode: dfe17...70d
Chelsea Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 Jeg hadde de første symptomene på mandag (og testet også postivt da) men ble verre utover uka og verst onsdag og torsdag med høy feber. I dag er det søndag og fremdeles influensasymptomer som vondt i ledd, snørr, bihulevondt og noe hoste. Jeg er 50 år og har 3 doser og trodde ikke jeg skulle bli så dårlig men joda, det ble jeg.
Fruen92 Skrevet 20. februar 2022 #3 Skrevet 20. februar 2022 Symptomer startet søndag, positiv test mandag. Ikke hatt noe særlig feber, men skikkelig varm i «toppen», noe hoste, noe hodepine, tett i nese og ører og kløe i ganen/halsen. I går ble formen litt dårligere igjen og lukt og smakssansen forsvant fullstendig. Er helt utslitt, fortsatt ikke feber, men blir skikkelig svimmel og andpusten om jeg presser meg for mye.
Lovis Fenja Skrevet 20. februar 2022 #4 Skrevet 20. februar 2022 Fruen92 skrev (39 minutter siden): Symptomer startet søndag, positiv test mandag. Ikke hatt noe særlig feber, men skikkelig varm i «toppen», noe hoste, noe hodepine, tett i nese og ører og kløe i ganen/halsen. I går ble formen litt dårligere igjen og lukt og smakssansen forsvant fullstendig. Er helt utslitt, fortsatt ikke feber, men blir skikkelig svimmel og andpusten om jeg presser meg for mye. Leste at man mister smak fordi kroppen bruker opp sinklageret for å jobbe mot viruset. Kanskje du bør ta litt sink? Les litt om det. 1
Anbefalte innlegg