AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Del Skrevet 17. februar 2022 I vårt tilfelle er vi foreldre kun inn i bhg, og det er kun den som ikke har testet positivt som har levert/hentet i bhg denne uken. Ville dere varslet bhg? Barna har testet negativt på testene. Anonymkode: 39ff3...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Del Skrevet 17. februar 2022 Nei, her måtte vi levere som vanlig, begge to har testet positivt. Alle de ansatte i bhg har hatt covid allerede, og barn skal jo ikke testes lenger om de ikke har symptomer. Brukte munnbind og holdt avstand til de voksne. Anonymkode: a0a6e...a73 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #3 Del Skrevet 17. februar 2022 Jeg hadde sikkert nevnt det som en del av smalltalken bare fordi jeg ikke hadde hatt noe bedre å snakke om, men jeg hadde ikke nevnt det spesielt hvis ikke. Men du kan jo ha litt lavere terskel for å holde ungen hjemme ved forkjølelsessymptomer. Anonymkode: 23374...f40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #4 Del Skrevet 17. februar 2022 Nesj. "Alle" har jo Covid nå, ingen som bedriver noe særlig varsling lenger. Anonymkode: a3230...27c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #5 Del Skrevet 17. februar 2022 Vi har signert på at vi gir beskjed ved smittsomme sykdommer i familien, så jeg hadde gitt beskjed. Det gjelder også omgangssyke o.l. Anonymkode: b444b...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #6 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har signert på at vi gir beskjed ved smittsomme sykdommer i familien, så jeg hadde gitt beskjed. Det gjelder også omgangssyke o.l. Anonymkode: b444b...dc2 Måtte dere signere dette? Det virker litt drøyt å måtte utlevere helseinformasjon om personer som ikke barnehagen ikke har noen ansvar/forpliktelser/journalsystem på. Er du alenemor går det liksom ikke å si "noen i familien har omgangssyke, men Lille Lise er frisk!", og da tro at de ikke skjønner hvem denne "noen" er. Anonymkode: cf728...197 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #7 Del Skrevet 17. februar 2022 Nei, overhodet ikke. Det florerer av det nå, så om vi foreldrene har det spiller ingen rolle for skolen. Anonymkode: 44c63...a1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #8 Del Skrevet 17. februar 2022 Vi har fått en ny "post" der vi fører fravær i skolen, som heter covid-relatert. Vi har fått beskjed om at det er viktig å bruke denne, da det kan være behov for denne dokumentasjonen ved en senere anledning. Så jeg setter pris på at foreldrene sier i fra. Anonymkode: d1f43...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #9 Del Skrevet 17. februar 2022 Ga beskjed i høst da jeg hadde delta. Det var et smitteutbrudd i klassen til ungen, antar jeg ble smittet av ungen. Anonymkode: cb133...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #10 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Vi har fått en ny "post" der vi fører fravær i skolen, som heter covid-relatert. Vi har fått beskjed om at det er viktig å bruke denne, da det kan være behov for denne dokumentasjonen ved en senere anledning. Så jeg setter pris på at foreldrene sier i fra. Anonymkode: d1f43...85a Hvorfor trenger dere å vite at foreldrene har korona? Anonymkode: 44c63...a1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #11 Del Skrevet 17. februar 2022 Vi ga beskjed da vi ble smittet. Mannen ble smittet først, så oss andre. Hos oss har andre foreldre også gitt beskjed. Men nå som det er andre regler, så vet jeg ikke om vi hadde gjort det. Sier jo fra ved omgangssyken og andre sykdommer også. Vi får fortsatt beskjed fra barnehagen når barn og ansatte testet positivt. Anonymkode: 5cbdb...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #12 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Vi ga beskjed da vi ble smittet. Mannen ble smittet først, så oss andre. Hos oss har andre foreldre også gitt beskjed. Men nå som det er andre regler, så vet jeg ikke om vi hadde gjort det. Sier jo fra ved omgangssyken og andre sykdommer også. Vi får fortsatt beskjed fra barnehagen når barn og ansatte testet positivt. Anonymkode: 5cbdb...3ee Sier du i fra til skolen at du har omgangssyke? Det har jeg aldri vært borti. Anonymkode: 44c63...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg