Melon Skrevet 25. oktober 2005 #1 Skrevet 25. oktober 2005 Er det noen som har prøvd Cliniderm sin? Gir den nok fuktighet? Har litt tørre øyepartier. Tenkte også på Elizabeth Arden Perpetual Moisture, men er ikke sikker. Kanskje noen kan anbefale noe annet som gir mye fuktighet til området rundt øynene.
Elze Skrevet 26. oktober 2005 #3 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg bruker øyekrem, men har ikke prøvd de du nevner. Synes Decleor sin Hydra Floral er ganske god, den er lett og gir mye fuktighet. Likte også Biotherm sin Biosensitive Yeux.
Amalthea Skrevet 28. oktober 2005 #4 Skrevet 28. oktober 2005 Bruker BodyShoop Vitamin E. Synes den er god, gir mye fukt. Den skal passe ung hud.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #5 Skrevet 28. oktober 2005 Bruker BodyShoop Vitamin E. Synes den er god, gir mye fukt. Den skal passe ung hud. ← Det du sier der er viktig! Bruker dere øyekremer med for "aktive" ingredienser tilpasset eldre hud vil dere lettere få rynker.
Melon Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2005 Takk for svar alle sammen. Jeg har nå kjøpt meg Weleda Iris fuktighetskrem og den er egnet til å bruke i huden omkring øyenene også (som alle andre Weleda kremer). Har brukt den bare en gang, så kan ikke fortelle at jeg er så fornøyd med denne enda. :rosasmil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå