Gå til innhold

AW academy test

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanskelig å bestå de første testene til AW Academy?

Noen som har erfaring?

Får man eventuell tilbakemelding på testene?

Anonymkode: 3d07b...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestått de gangene keg har prøvd, men jeg kan ikke huske at jeg fikk spesifikk tilbakemelding på oppgavene. Fikk vel bare en mail om at de var bestått og at jeg skulle skrive motivasjonsbrev.

Anonymkode: 8a228...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har bestått de gangene keg har prøvd, men jeg kan ikke huske at jeg fikk spesifikk tilbakemelding på oppgavene. Fikk vel bare en mail om at de var bestått og at jeg skulle skrive motivasjonsbrev.

Ok, skrev  du motivasjonsbrev? Eller teste du bare for gøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ok, skrev  du motivasjonsbrev? Eller teste du bare for gøy?

Jeg skrev søknad, så telefonintervju, så intervju. Av alt synes jeg intervjuet var det tøffeste, du må svare veldig konkret, og jeg er kanskje ikke så flink på det😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg skrev søknad, så telefonintervju, så intervju. Av alt synes jeg intervjuet var det tøffeste, du må svare veldig konkret, og jeg er kanskje ikke så flink på det😂

Jeg er enig med deg i det med intervju. Har du utdannelse fra før når du søkte? Hvilke bakgrunn har du? Du trenger ikke svare hvis det ble for inngående spm😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er enig med deg i det med intervju. Har du utdannelse fra før når du søkte? Hvilke bakgrunn har du? Du trenger ikke svare hvis det ble for inngående spm😊

Nei ingen utdannelse innenfor det jeg søkte, du må bare klare testene, vise at du er skikkelig motivert og svare konkret på spørsmålene så kommer du langt 😊

Kommer du på intervju så vær forberedt på å svare veldig konkret med eksempel på feks samarbeid, utfordringer osv. Lykke til!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Nei ingen utdannelse innenfor det jeg søkte, du må bare klare testene, vise at du er skikkelig motivert og svare konkret på spørsmålene så kommer du langt 😊

Kommer du på intervju så vær forberedt på å svare veldig konkret med eksempel på feks samarbeid, utfordringer osv. Lykke til!😊

Tusen takk for info😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar nå om at jeg var en av de få som hadde bestått samtlige tester. Stemmer det? Eller er det sånn de skriver til alle for å få søkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fikk svar nå om at jeg var en av de få som hadde bestått samtlige tester. Stemmer det? Eller er det sånn de skriver til alle for å få søkere?

De skriver vel det til de som har bestått testene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...