Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du blir ansatt i ny bedrift/selskap, på hvilken måte feirer man?

iallfall vil det for meg være veldig stort om en bedrift vil meg på laget. Føler jeg har lyst å feire, fordi det er jo en personlig seier at jeg har fått det til. 

Jeg vil for enhver pris vise meg verdig, samt være utrolig takknemlig at de ville satse på meg. Jeg føler jeg må klype meg i armen. 

Anonymkode: 8f765...d4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, si det... Ser ikke behovet for å feire så voldsomt. Alt må ikke markeres. Ta seg et ekstra glass vin i morgen, og ligg med mannen. 

Anonymkode: 6a5bd...a22

• Liker 2
Skrevet

Hva som helst, siden det aldri kommer til å skje.

Anonymkode: 7f7ec...95e

Skrevet

Når jeg fikk den jobben jeg har nå kjøpte jeg meg et par dyre øredobber for å feire. Jeg brukte de for første gang på oppstartsdagen i ny jobb. Når jeg bruker disse øredobber nå så minner det meg på hvor glad og stolt jeg var den dagen tilbudet kom. På det tidspunktet hadde jeg vært arbeidssøker i flere måneder (hadde jobb, men  trengte noe nytt), og hadde begynt å miste håpet om at noen ville ansette meg.

Ellers er det jo hyggelig å spise en god middag for å feire litt 😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kjøpte en flaske musserende som jeg sprettet den dagen jeg fikk jobb. Da hadde jeg vært arbeidsledig i to år og så hatt to lavtlønnende deltidsstillinger etter det. Så det å få fast, 100% stilling var stort.

Anonymkode: 73968...77f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg bestilte sushi på døra og begynte å sette opp spareplan og budsjett for når jeg går opp i lønn 🤪 ELSKER å sysle med sparing og privatøkonomi så koser meg skikkelig med det! Mannen var dessverre bortreist den uka så sjokket hadde gått litt over da han kom hjem.

Det er nå 2 mnd siden jeg fikk tilbudet og jeg klyper meg fortsatt i armen hver dag. Kan ikke skjønne at jeg har klart å lande en sånn jobb, spesielt når jeg var 1 av 40 søkere. Er fornøyd med lønn og alt. Gleder meg til å starte 😄😄

Anonymkode: f1178...33a

• Nyttig 1
Skrevet

Mannen har gjerne kjøpt en flaske vin til oss, utover det har jeg ikke feiret.

Anonymkode: 99d82...2e9

• Nyttig 1
Skrevet

Begynner i ny jobb nå og flytter til ny by :) Feirer med å kjøpe nye møbler i ny leilighet, så blir det vel å treffe gamle kjente 😃

Anonymkode: 7e060...a04

• Liker 1
Skrevet

Feirer ikke at jeg må arbeide.

I do not dream of labour🙃

Anonymkode: 010d4...244

Skrevet

Det er så lenge siden jeg har hatt fast jobb at jeg ikke husker følelsen av å ha fått en forutsigbar og trygg stilling. Jeg vet derfor ikke helt hva jeg hadde eller ikke hadde gjort. Jeg er definisjonen på Høyres drømmeansatt.

Anonymkode: 7daa4...7ed

Skrevet

Hadde feiret med å oppdatere excel-busjettet mitt med høyere lønn og nye muligheter 🤷‍♀️ jo, også kjøpt en god middag. 

Anonymkode: 38988...f0c

Skrevet

Jeg feiret med en tur til Italia (i oppsigelsestiden i den gamle jobben). 

Anonymkode: 3fc74...c66

• Liker 1
Skrevet

Ah jeg glemte, kjøpte meg maaaasse nye klær til jobbgarderoben 😎 strengere kleskode der så måtte benytte anledningen 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ah jeg glemte, kjøpte meg maaaasse nye klær til jobbgarderoben 😎 strengere kleskode der så måtte benytte anledningen 😄

håper det var på bedriftens regning. 

Skrevet

Jeg bare jublet litt for meg selv.

Anonymkode: 14369...cc5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

håper det var på bedriftens regning. 

Hvorfor skulle jobben betalt klærne mine 🤪

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor skulle jobben betalt klærne mine 🤪

synes du uttrykte der bedriften forventet at du hadde riktig kleskode. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er da ekstremt vanlig i visse bransjer uten at det betyr at jobben betaler for klærne 😊

• Liker 2
Skrevet

Kjøpte ny jobbveske og endel nye klær 😊

Anonymkode: 30c46...771

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Selv om det forventes dress eller pene klær i en jobb får man det da ikke betalt 🤦‍♀️

Anonymkode: 99d82...2e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...