AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Er 28 år og har en bachelor i økad. Har kjempelyst å ta en bachelor i psykologi vedsiden av jobb. Mest pga interessen men kan det gi meg noen muligheter? Kunne tenke meg å jobbe som rådgiver, karriereveileder eller noe i den duren. Har prøvd å finne en master som økad graden kvalifiserer til men finner ikke. Er det bortkastet tid? Burde jeg studert noe annet? Anonymkode: 0ef15...3be
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Hvis du har kjempelyst så er det grunn nok 😊, men på generelt grunnlag så gir ikke dobbel bachelor noe særlig flere muligheter med mindre du vil bytte felt totalt. Hva med å ta en master i økad som du retter mot adferdsøkonomi e.l.? Med økad kan du også ta master i samfunnssikkerhet, som er mye psykologi (beslutningsteori, organisasjonsteori, samhandling, risikopersepsjon, osv..) Anonymkode: e5014...630
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #3 Skrevet 20. februar 2022 Støtter forslaget. Har tatt bachelor i psykologi og det er vanskelig å få jobb. Ender opp som miljøarbeider. Anonymkode: 41a0c...f5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå