AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Blir ikke du irritert? Jeg lå og sov i går da jeg skulle tidlig opp. Våkner av at han tydelig ligger og napper i den.. Synes nesten det er litt respektløst jeg. Han prøver å være stille, men det er han jo ikke akkurat. Synes dere dette er greit? 🙈 Anonymkode: 19091...cfb 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 Han kan gjøre det på sofaen, enig med deg. Ofte vanskelig å sovne når man vekkes. (Gjelder andre måter å vekkes på også) Skal jeg ikke noe spesielt så kan jeg gjerne vekkes for sex, men ønsker ikke å vekkes for at han bare måtte slå på lyset, smelle med dører, hoppe i sengen eller selvtilfredstillelse. Det er bare hensynsløst. Anonymkode: 44cc5...a33 8
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 Hjemme har vi gjesterom, dusj, badekar, kontor, bil i garasje.. Altså en rekke andre plasser hvor han kan nappe i løken enn å vekke meg som skal tidlig på jobb 😅 Så JA!! Hadde blitt irritert, snudd meg og bedt han gå og nappe den en annen plass. Anonymkode: 2c97a...acb 8
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #4 Skrevet 17. februar 2022 Jeg blir ganske så sur når jeg blir vekket, så jeg hadde nok ropt «GÅ VEKK» 😂😂 typen min har en periode nå hvor han sover urolig, og han har fått høre en del ganger nå: slutt å SNU DEG!!!! Må legge til at sengen er så myk at en minste bevegelse får det til å føles ut som at man ligger i en vannseng Anonymkode: 1ac50...79a 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #5 Skrevet 17. februar 2022 Synes du griper langt inn i hans private sfære nå. Hvor mye skal man bestemme over et annet menneske egentlig. Anonymkode: 1f84d...2c9 6
Gjest AnomynBruker Skrevet 17. februar 2022 #6 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes du griper langt inn i hans private sfære nå. Hvor mye skal man bestemme over et annet menneske egentlig. Anonymkode: 1f84d...2c9 Det er vel heller omvendt.
Gjest AnomynBruker Skrevet 17. februar 2022 #7 Skrevet 17. februar 2022 Jeg har aldri opplevd det. Men det høres veldig kleint ut. Jeg hadde nok blitt sur ja.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #8 Skrevet 17. februar 2022 Får han ikke putte penisen i deg når har morrabrød ts? Anonymkode: 69d80...ed5 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #9 Skrevet 17. februar 2022 At han driver å drar fram pikken i tide og utide og attpåtil napper den ved siden av deg vil jeg kalle et overgrep. Anonymkode: 98156...636 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #10 Skrevet 17. februar 2022 Bryr meg ikke 🤷♀️ Men trade-offen er jo at jeg igjen våkner mye tidligere enn ham og tar frem womanizeren Anonymkode: 8c90b...f07 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #11 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Blir ikke du irritert? Jeg lå og sov i går da jeg skulle tidlig opp. Våkner av at han tydelig ligger og napper i den.. Synes nesten det er litt respektløst jeg. Han prøver å være stille, men det er han jo ikke akkurat. Synes dere dette er greit? 🙈 Anonymkode: 19091...cfb Ikke irritert i det hele tatt, jeg blir med på akten. Anonymkode: 66798...698 4
Delfin82 Skrevet 17. februar 2022 #12 Skrevet 17. februar 2022 Aldri opplevd, men ser ikke helt problemet. Hadde syntes det var litt turn on jeg. Tatt det som ett hint. Aldri tenkt på det som ett overgrep hvert fall. Merkelig tanke gang å tenke at noe slikt er overgrep når man er i ett forhold. Da skal det være andre røde flagg i tillegg. Kunne tenkt det var overgrep om jeg sovnet på fest, våknet av at en som ikke var min kjæreste drev på ved siden av meg. Det er ikke greit. Men en samboer/mann som gjør dette i eget hus.. Nope ikke overgrep i mine øyne 15
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #13 Skrevet 17. februar 2022 Jeg skjønner ikke hva som er galt med det da? En liten orgasme er verdens beste sovemedisin, en jeg selv benytter meg av hvis jeg ikke får sove. Jeg hadde bare ledd høyt hvis han mente jeg ikke skulle få gjøre det i min egen seng selv om han ligger ved siden av og sover. Hender jeg slår på lyset og leser også hvis jeg fremdeles ikke får sove. Er veldig glad verken jeg eller han mener den søvnløse skal ligge musestille i mørket av frykt for å forstyrre den andre. Anonymkode: 885af...ecd 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #14 Skrevet 17. februar 2022 Denne tråden hører vel ikke til under «Barn og Familie»? Men ja, jeg hadde blitt både sjokkert og sur. Anonymkode: e9cc1...60b 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #15 Skrevet 17. februar 2022 Syns ikke parteren skal forlate soverommet som om han gjør noe skittent og skamfullt. Så lenge jeg ikke blir vekket så kan han onanere så mye han vil. Anonymkode: 0cc84...51b 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #16 Skrevet 17. februar 2022 Hvorfor velger han å dra den? Hadde heller pult deg, Ts... Anonymkode: c26b7...c4f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #17 Skrevet 17. februar 2022 Jeg skjønner ikke hvorfor denne ligger under barn og familie. Om mannen min vil runke mens jeg sover/er utilgjengelig tenker jeg det er hans privatsak. Setter dog pris på å ikke bli vekket dersom jeg trenger å sove. Blir jeg vekket kan jeg bli med, eller gi blanke og sove videre. Anonymkode: 21da7...a37 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #18 Skrevet 17. februar 2022 Aldri opplevd. Hadde blitt lettere snurt vil jeg tenke meg, om han kom å la seg i min seng bare for å onanere. Men så sover vi i hver vår seng også da. Hender derimot at han kommer inn når jeg sover for litt å kose/prøve seg når jeg sover, og så lenge jeg ikke må noe spesielt neste dag så er det bare digg. Hater å bli vekt om natta om neste dag er travel da. Anonymkode: e705e...b1d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #19 Skrevet 17. februar 2022 Dette skjedde to ganger i begynnelsen av forholdet vårt. Jeg spurte helt himmelfallent "Tar du på deg selv nå". Da ble det stille og det har ikke skjedd igjen. Bare prøv, TS, jeg tror svært få har noen glede av å ligge å runke mens noen kommenterer. (Hvis han har en fantasi om akkurat det så er det en litt annen sak) Anonymkode: 07b87...c5c 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #20 Skrevet 17. februar 2022 Hadde ikke blitt irritert iallefall. Men kåt hadde jeg nok blitt! Du kan jo ikke si det er respektløst. Han var kåt, men respekterte at du skulle tidlig opp, så prøvde å ordne seg selv i all stillhet. Anonymkode: cdf6a...9b2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå