Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hvor lang tid bruker en skorpion kvinne på å bli komfortabel i å date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en kreps man og fikk et godt første inntrykk også ble det stille. Har jo lest masse om stjernetegnet og.

Skrevet

Nytter ikke å belage seg på stjernetegn. Jeg er skytte og skal visstnok være en ekstrovert player men bruker minst et halvt år på å senke guarden og er ekstremt mistenksom og mistroisk under den åpne fasaden

Anonymkode: 84084...c0a

Skrevet

Det er så mye mer enn bare selve stjernetegnet man må vite for å kunne kanskje få en ide om hvordan en person er.

Anonymkode: e93d1...66a

Skrevet

Tror ikke på stjernetegn, men er skorpion og hater dating - ønsker meg rett inn i et stabilt 2 år langt forhold. Elsker dog å være forelska, men den usikkerheten i begynnelsen trumfer det fine med nye forhold.

Mine forhold har stort sett vært vennskap først og jeg takler ikke datingsider/apper. Leter etter grunner til å droppe kontakt, har "ghosta" folk fordi de skriver på en viss måte. De som har blitt kjærestene mine er de som har sagt "jeg gjennomskuer deg, jeg vet du liker meg og jeg liker deg, så med mindre du sier ifra klart og tydelig så gir jeg meg ikke. Jeg kommer med *favorittmat* klokka 20.00 og så får du si ifra i morgen om du ikke vil møte meg igjen".

Anonymkode: f4e52...789

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...