Gå til innhold

Hakker TV2 Play hos andre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kun i kveld, for første gang. Hakket ikke heller, men sirkel-ikonet for "lasting" dukket opp støtt og stadig midt på skjermen, heldigvis uten å påvirke avspilling, men irriterende lell. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig når jeg ser sport og slik, sjelden på filmer og serier

Anonymkode: 1af67...05d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri opplevd før, så senest på TV2 Play for 15 min siden. Dette har nok med ditt nettverk å gjøre.

Anonymkode: e4e3e...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, aldri opplevd før, så senest på TV2 Play for 15 min siden. Dette har nok med ditt nettverk å gjøre.

Nei er sånn play er

Anonymkode: 446f0...2cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt mye problemer med TV2 Play, spesielt at sendingen stopper, lasteikonet dukker opp, og etter noen sekunder fortsetter programmet. Det er ikke wifiens feil, for det skjer aldri med Netflix, HBO, Disney+ eller NRK-appen. Tydeligvis noe med TV2 Play. Utrolig irriterende når det skjer hvert femte minutt. 

Anonymkode: 3bf76...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hos oss er det i alle fall ikke nettverket. Vi opplever det når vi bruker appen på andre nett, også, samt at vi ikke har problemet i noen andre strømmetjenester. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nei er sånn play er

Jeg snakker om TV2 Play.

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hos oss er det i alle fall ikke nettverket. Vi opplever det når vi bruker appen på andre nett, også, samt at vi ikke har problemet i noen andre strømmetjenester. 

Rart, har aldri opplevd dette med TV2 Play. Sikker på at dere ikke har treg linje?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg snakker om TV2 Play.

Rart, har aldri opplevd dette med TV2 Play. Sikker på at dere ikke har treg linje?

🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg snakker om TV2 Play.

Når alle utenom du rapporterer om problemer så er ikke nettet problemet

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV2 Play er en møkkaplattform. 

Og tar du kontakt med kundeservice er det alltid din feil at kvaliteten er dårlig. På tross av at de har fått flere likens klager.

Anonymkode: 0c9c1...1bf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg snakker om TV2 Play.

700mb opp burde holde for Tv2 play også, holder fint for absolutt alt annet. Og det er bare liv sendinger som hakker, har alltid gjort det både på sumo og nå på play

Anonymkode: 9d40d...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

veldig når jeg ser sport og slik, sjelden på filmer og serier

Anonymkode: 1af67...05d

Ja samme her, bare på live sendinger

Anonymkode: 9d40d...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått

Vi har mye problemer med tv2 play! Det stopper opp, lyden stopper opp, bildet stoppet opp...utrolig irriterende. Er spesielt et problem på TVen (Apple tv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

TV2 Play er en møkkaplattform. 

Og tar du kontakt med kundeservice er det alltid din feil at kvaliteten er dårlig. På tross av at de har fått flere likens klager.

Anonymkode: 0c9c1...1bf

Det er så irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg snakker om TV2 Play.

Ja, helt sikker. Vi bruker jevnlig både Netflix, HBO, Disney+ og NRK-appen og caster til tv-en. Ingen av disse har problemer, bare TV2 Play.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 23.2.2022 den 21.58):

Vi har hatt mye problemer med TV2 Play, spesielt at sendingen stopper, lasteikonet dukker opp, og etter noen sekunder fortsetter programmet. Det er ikke wifiens feil, for det skjer aldri med Netflix, HBO, Disney+ eller NRK-appen. Tydeligvis noe med TV2 Play. Utrolig irriterende når det skjer hvert femte minutt. 

AnonymBruker skrev (På 23.2.2022 den 22.34):

Ja, helt sikker. Vi bruker jevnlig både Netflix, HBO, Disney+ og NRK-appen og caster til tv-en. Ingen av disse har problemer, bare TV2 Play.

Gammel tråd, men jeg trekker den opp siden jeg har det samme problemet. TV2 Play hakker helt vanvittig. Jeg har nok ikke verdens aller beste nett, men det er bra nok for HBO Max, Netflix, NRK, Prime Video, Allente og Viasat. Disse hakker/bufrer kanskje en gang i måneden. TV2 Play hakker omtrent hvert 5. minutt. I tillegg er oppløsningen i perioder elendig, noe jeg ellers bare opplever i introene i Netflix. 

Er det fremdeles slik hos andre også, eller bare hos meg? 

Anonymkode: 4e77a...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...