AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1 Skrevet 17. februar 2022 Hei, som tittelen sier. Jeg har ingen å være med på fritiden. Jeg jobber, men alle de jeg jobber med er jo 20-30 år eldre enn meg. Alt virker så håpløst akkurat nå. Samtidig klarer jeg ikke å ta kontakt med folk, føler jeg er kjedelig og klein. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, ønsket bare å få det ut. Jente 20 Anonymkode: 05a55...c28
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #2 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei, som tittelen sier. Jeg har ingen å være med på fritiden. Jeg jobber, men alle de jeg jobber med er jo 20-30 år eldre enn meg. Alt virker så håpløst akkurat nå. Samtidig klarer jeg ikke å ta kontakt med folk, føler jeg er kjedelig og klein. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, ønsket bare å få det ut. Jente 20 Anonymkode: 05a55...c28 Begynn å trene, bli med på håndball eller et lag. Meld deg inn i røde kors etc. ta kontakt med noen, spør om å gå tur e.l du er hverken kjedelig eller klein- helt sikker på det! Jeg har mange venner, men om ei jeg bare vet hvem er tar kontakt og spør om å møtes å gå tur blir jeg faktisk både smigret og glad. Elsker å bli kjent med nye folk Anonymkode: 4e376...f0f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #3 Skrevet 17. februar 2022 Har du noen interesser, liker du for eksempel dyr? Du kan engasjere deg i Dyrebeskyttelsen, eller kanskje på en besøksgård der de alltid er interessert i frivillige som kan hjelpe til. Tenk over hvor det kan være aktuelt for deg å engasjere deg. Når dere er opptatt av en felles ting, har dere noe å snakke om og jobbe med. Hvis du liker å trene, kan du bli med på ulike grupper som er opptatt av det. Jeg tror det kan hjelpe å fokusere på andre ting enn deg selv. Ikke vær så opptatt av hva andre måtte tenke om deg, høyst sannsynlig er du en ganske normal 20-åring som er litt ensom. Det kan du gjøre noe med. Anonymkode: b4e19...975
Lea Skrevet 17. februar 2022 #4 Skrevet 17. februar 2022 Ensomhet gjør så vondt.❤️ Håper du får deg venner. Du er helt sikkert ikke kjedelig og klein men jeg føler det sånn om meg selv.😆 Har du noen hobbyer? Eller noe du liker å gjøre? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå