AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #1 Skrevet 16. februar 2022 Yes da…Fantastisk. Avvisning er nå en ting, den skulle jeg liksom klare å komme meg gjennom. Men så sier han at han håper vi kan holde kontakt og treffes?? Så han bare putter meg i vennesona eller kan det være at han bare trenger tid? Eller bare forsøk på høflig avvisning? Han vet jo at jeg er interessert i han, da burde han jo skjønne at dette blir vondt for meg, omgås han men ikke kunne skje noe mer? Jeg ser for meg at han vil holde meg på gress som det sies..så han kan kontakte meg hvis han vil ha noe kos?😆 (nei vi har ikke hatt sex, som sagt, avvisning er faktum) det er offisielt, jeg skjønner meg ikke på menn 🤷🏼♀️ Hjelp 😪 Anonymkode: be038...606
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #2 Skrevet 16. februar 2022 Kanskje han vil holde deg på gress, kanskje er det høflig ment, kanskje han oppriktig vil omgås deg som en venn. Du må uansett sette grensene der du vil ha dem. Han bestemmer ikke over deg. Anonymkode: b9d1f...117 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2022 #3 Skrevet 16. februar 2022 Har du lest boken "Hekta" av Sissel Gran? Den burde vært skolepensum spør du meg. Det er en så viktig bok om forhold og kjærlighet osv.. Ikke er den god bare for deg selv, for å åpne øynene dine, den historien som fortelles der fra dagboken til en ordentlig (ikke fiktiv) kvinne er både god for deg selv å ha innabords, i tillegg til at du kommer til å kunne hjelpe andre i samme situasjon senere. Den er også veldig lett å lese, jeg er ikke så veldig glad i å lese i det hele tatt.. men denne er et must. Ekte kjærlighet holder deg ikke i et langt bånd og lusker og lurer. Ekte kjærlighet er wowobang-dang!! Og det er ikke så farlig når det oppstår. Ikke la deg stresse av andres tidslinje osv. Tenk på meg en gang senere når du har truffet han som gir deg ingen tvil what so ever. Han som er the one kommer til å få alle andre du noen gang har møtt til å blekne. Gled deg! Bare hyggelig! Anonymkode: b55e5...99f 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #4 Skrevet 17. februar 2022 Du skriver det selv, at han kanskje tenker at det skal være en høflig avvisning. Det er ofte da man nevner at man kan fortsette å være venner, for å gjøre det på en skånsom måte. Alle vet at kontakten vil bli borte. Han prøver nok bare å være snill mot deg, og tror det er bedre å avvise deg slik. Akkurat dette med brudd er veldig vanskelig, særlig når en av partene ikke har lyst til at det skal være over. Anonymkode: 9b053...bce
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #5 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Yes da…Fantastisk. Avvisning er nå en ting, den skulle jeg liksom klare å komme meg gjennom. Men så sier han at han håper vi kan holde kontakt og treffes?? Så han bare putter meg i vennesona eller kan det være at han bare trenger tid? Eller bare forsøk på høflig avvisning? Han vet jo at jeg er interessert i han, da burde han jo skjønne at dette blir vondt for meg, omgås han men ikke kunne skje noe mer? Jeg ser for meg at han vil holde meg på gress som det sies..så han kan kontakte meg hvis han vil ha noe kos?😆 (nei vi har ikke hatt sex, som sagt, avvisning er faktum) det er offisielt, jeg skjønner meg ikke på menn 🤷🏼♀️ Hjelp 😪 Anonymkode: be038...606 Jeg hadde en sånn situasjon der jeg ikke følte riktig kjemi for sex eller noe mer. Jeg likte å prate med han, være med han og slikt så jeg ville holde kontakten. Jeg avviste han for alt som gjaldt sex, men ønsket et vennskap med han. Kanskje det er slik da? Anonymkode: 009c8...4e7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #6 Skrevet 17. februar 2022 Ts her..takk for innspill. Han har vist interesse for meg og, og når jeg viser tilbake så blir jeg avvist 🤷🏼♀️ Skjønner ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til han, vil på en måte bare dytte han unna, men kjenner at det ikke er så lett 😪 Anonymkode: be038...606
AttilaTheHun Skrevet 17. februar 2022 #7 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her..takk for innspill. Han har vist interesse for meg og, og når jeg viser tilbake så blir jeg avvist 🤷🏼♀️ Skjønner ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til han, vil på en måte bare dytte han unna, men kjenner at det ikke er så lett 😪 Anonymkode: be038...606 Samme problem her
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #8 Skrevet 17. februar 2022 Han holder deg på gress tilfelle han ikke får seg ett nyp. Anonymkode: fcaea...9e8 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #9 Skrevet 17. februar 2022 Jeg var sammen med en, som avslutta forholdet. Men han "håpa vi kunne være venner og ha kontakt". Jeg kutta helt kontakt, og fikk etterhvert ny type. Så tok eksen kontakt igjen, uten å vite at jeg hadde fått ny type, og ville tydeligvis være "mer enn venner". Jeg sa jeg hadde ny mann. Selv om det er mange år siden det var slutt mellom oss, får jeg stadig meldinger med hint om sex, og generelle dagligdagse ting. Min konklusjon er at enten så skjønte han hva han sa neitakk til, og håper at jeg kommer krypende tilbake, eller så liker han bare å ha "kontroll" over meg. Jeg bryr meg altså ikke, jeg har nå vært mange år sammen med ny samboer. Skal innrømme at x har en stor plass i hjertet mitt, så liker på en måte kontakten, men ville ALDRI gjort noe mer med det, da jeg vet at han ikke er noe bedre enn det jeg har nå. ❤ Anonymkode: 96593...1dd
tangent Skrevet 17. februar 2022 #10 Skrevet 17. februar 2022 Kan hende han liker deg som en venn eller det kan hende han liker at du liker ham for sitt eget ego sin skyld. Det spiller egentlig ikke noe rolle, for du må gjøre det som er best for deg, ikke ham. Hvis du kommer til å gå rundt å håpe at han skal endre mening, så er det ikke sunt for deg å være med ham.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #11 Skrevet 17. februar 2022 Han kan jo holde på deg i håp om å få sex, selv om dere ikke har hatt det enda. Han vet jo at du er interessert. Dessuten er det en del som får en selvtillitsboost av å vite at andre er hekta på en. Så han kan også godt holde deg i nærheten for å få en påminner om at noen er forelsket i han (altså booste sitt eget ego). Uansett bør du holde deg unna. Det kan du argumentere med at dere er interessert i og ute etter to forskjellige ting, og at det ikke vil gjøre deg noe godt å konstant bli påminnet om at han ikke vil ha deg. Blokker, å gå videre med livet. Anonymkode: acdc9...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #12 Skrevet 17. februar 2022 Det spørs vel litt hvilken relasjon dere har. Er dette en du har datet og ikke omgås ellers eller er det en du går i samme miljø som? Anonymkode: e33bf...ed8
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #13 Skrevet 17. februar 2022 Det får meg til å tenke på en overskrift som omhandlet noe som kan være noe i den dur som du opplever. Oversatt til norsk så omtalte en video dette "Når menn ikke vil ha deg - men heller ikke lar deg være i fred". Du er kanskje ikke akkurat den han ser etter for å slå seg til ro sammen med. Men så er jo en god kvinne som du sikkert tross alt er ikke så lett å finne. Han liker oppmerksomheten - og i noen tilfeller så fisker han etter en mulighet for å få fordeler som venner. Kanskje endog sex. Da blir vi kvinner frarådet å gi ham kjærestefordeler uten at han fortjener det. Vi kan ende opp med å gi og gi men aldri å få et forpliktende forhold ut av ham. Anonymkode: a2038...7b3 1
Pondus72 Skrevet 18. februar 2022 #14 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ts her..takk for innspill. Han har vist interesse for meg og, og når jeg viser tilbake så blir jeg avvist 🤷🏼♀️ Skjønner ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til han, vil på en måte bare dytte han unna, men kjenner at det ikke er så lett 😪 Anonymkode: be038...606 Har det på akkurat samme måte med eksen her. Hun holder meg på gress av en eller annen grunn. Og jeg klarer ikke stå imot. 😖 Vet jo inderlig godt at jeg burde bare glemme og gå videre, men det er bare så inderlig mye lettere sagt enn gjort. 🥺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå