Gå til innhold

Hvor lenge klarer du knipe skikkelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge klarer du knipe før du blir sliten eller får vondt? 

Anonymkode: a84d8...b8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det avhenger veldig av hvor opplagt jeg er, hvor «skikkelig» jeg kniper og hvilken stilling jeg er i. Noen ganger kanskje bare fem sekunder. 🥴

Men jeg liker bedre å «pumpe» enn å «holde», så da trenger jeg ikke holde så lenge. 🤗

Skrevet

20 sek. Gjør aldri knipeøvelser. 

Anonymkode: d2b9c...ce6

Skrevet

Jeg kan knipe i over 10 minutter før jeg blir sliten, ikke konstant med med raske knipinger over tid. Spesielt hvis hun rir meg, da skyter jeg opp rompa.. så hun får full lengde, og kan gnikke seg mot kukroten min🤗

Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Jeg kan knipe i over 10 minutter før jeg blir sliten, ikke konstant med med raske knipinger over tid. Spesielt hvis hun rir meg, da skyter jeg opp rompa.. så hun får full lengde, og kan gnikke seg mot kukroten min🤗

Hvordan kniper du? Trodde det var snakk om å knipe skjedemusklene nå😅

Anonymkode: 4f5ea...4e0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan kniper du? Trodde det var snakk om å knipe skjedemusklene nå😅

Anonymkode: 4f5ea...4e0

Menn har også en bekkenbunn, utrolig nok ;)

Anonymkode: 4db2b...03d

• Liker 3
Skrevet

jeg synes det er så vanskelig å skjønne hvordan man skal knipe :( tror ikke jeg får det til

Anonymkode: 2808e...07f

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

jeg synes det er så vanskelig å skjønne hvordan man skal knipe :( tror ikke jeg får det til

Hva med å ta en time hos fysioterapeut som har videreutdanning på bekkenbunn? Da sjekker de om du kniper riktig.

Anonymkode: 4db2b...03d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.2.2022 den 21.07):

Du kan øve når du sitter på do, samme musklene du bruker for å stoppe strålen feks. 

• Liker 1
Skrevet
Fioljenta skrev (På 17.2.2022 den 8.05):

Det avhenger veldig av hvor opplagt jeg er, hvor «skikkelig» jeg kniper og hvilken stilling jeg er i. Noen ganger kanskje bare fem sekunder. 🥴

Men jeg liker bedre å «pumpe» enn å «holde», så da trenger jeg ikke holde så lenge. 🤗

👍😋 Fortsett med å «pumpe» du! 😜 Det gir en «melke følelse» som kjennes helt opp bak i den delen av hjernen som heter  «Frontal Lobe» 🤪😍

• Liker 2
Skrevet

Kan vel knipe hele dagen også 

Anonymkode: 0694a...1db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...