AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #41 Skrevet 19. februar 2022 Jeg har flere, og samtlige toppmodeller, men det er egentlig kun duo Jeg bruker, for den overgår de andre med tigangen. Hender jeg bruker premium også, om mannen skal slippe til samtidig, men er mest ved onanering jeg bruker womaniser, og da er det duo, hver eneste gang. 🥰 Anonymkode: b68b6...1a7
M1979 Skrevet 19. februar 2022 #42 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er det egentlig lov? Anonymkode: 85fac...212 Nei.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #43 Skrevet 20. februar 2022 Men er målet å bli ferdig så fort som mulig? Når jeg leser at noen ble ferdig på 30 sekunder, da blir jeg ikke så fristet til å kjøpe en. Er det bare jeg som ikke nødvendigvis liker alt for korte økter? Anonymkode: be995...444
M1979 Skrevet 20. februar 2022 #44 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men er målet å bli ferdig så fort som mulig? Når jeg leser at noen ble ferdig på 30 sekunder, da blir jeg ikke så fristet til å kjøpe en. Er det bare jeg som ikke nødvendigvis liker alt for korte økter? Anonymkode: be995...444 Klarer ikke dere jenter å komme igjen og igjen og igjen? Hadde jeg kunne spruta igjen og igjen og igjen så hadde et leketøy som ga bare 30 sekunder mellom sprutene hørtes helt himmelsk ut 😉
Feministen_84 Skrevet 20. februar 2022 Forfatter #45 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men er målet å bli ferdig så fort som mulig? Når jeg leser at noen ble ferdig på 30 sekunder, da blir jeg ikke så fristet til å kjøpe en. Er det bare jeg som ikke nødvendigvis liker alt for korte økter? Anonymkode: be995...444 Første gangen ble en "full fart" opplevelse. Har i ettertid hatt flere magiske opplevelser, med Womanizeren min alene, men også sammen med andre leketøy. Og da kan jeg bruke så lang tid jeg vil, nyte følelsene til det ekstreme, før jeg ender opp med å skrike så alle naboene hører meg! 💦💦
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #46 Skrevet 20. februar 2022 Feministen_84 skrev (På 16.2.2022 den 22.26): Hei alle Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en Womanizer, da jeg har hørt så mye bra om de. Men det er jo så mange forskjellige typer. Hva er forskjellen og hvilken skal man velge? Den ene går også på innsiden, det ser ordentlig deilig ut. Er det noen som har prøvd litt forskjellige av de, som kan hjelpe meg litt? 🤩 Har 2 stk, de koster noe under 2000kr hver. Kjøpte et og var superfornøyd så kjøpte jeg den siste for å ha som reserve. Aldri hatt kommet så fort som etter jeg fikk den. Bruker den i forhold og. Så kan han fokusere på seg selv og jeg på meg. Men vær litt obs at det kan ta noen hanger før du blir vant til det. Anonymkode: 470aa...145
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #47 Skrevet 20. februar 2022 Fikk aldri helt dreisen på womaniser, men satisfyer pro er fantastisk. Bruker den både alene, og sammen med mannen. Digger den kommentaren med mannen som var redd kona skulle bli utvidet av en klitorisvibrator 🤣🤣🤣🤣 Jeg lo høyt og måtte lese det opp for mannen. Anonymkode: a23ec...c8e 2
Feministen_84 Skrevet 20. februar 2022 Forfatter #48 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har 2 stk, de koster noe under 2000kr hver. Kjøpte et og var superfornøyd så kjøpte jeg den siste for å ha som reserve. Aldri hatt kommet så fort som etter jeg fikk den. Bruker den i forhold og. Så kan han fokusere på seg selv og jeg på meg. Men vær litt obs at det kan ta noen hanger før du blir vant til det. Anonymkode: 470aa...145 Tusen takk for svar Jeg kjøpte den dyreste Womanizeren som er på markedet nå, Premium 2. Den var på tilbud til 1699kr, gratis frakt var det også. Kan ikke si hvor jeg kjøpte den, for da blir det visst ramaskrik her om skjult reklame😂 Jeg har bare prøvd Premium 2 av Womanizer, så har ikke så mye å sammenligne med. Men det kan ABSOLUTT anbefales!
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #49 Skrevet 20. februar 2022 Womanizer funker på meg, kommer vanligvis kun ved onanering, men det jeg merker er at orgasmen føles veldig lokalisert kun rundt klitoris. Når jeg onanerer på «gamlemåten» kjennes det mer i hele kroppen. Womanizeren blir i overkant intens. Derfor blir det mer for variasjonens skyld og fordi jeg prøver å trene meg opp til å kunne få orgasme med en kjæreste (har ingen akkurat nå så ingen hast 😄). Anonymkode: b96a6...d7e
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #50 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.2.2022 den 22.19): Bråker den? Jeg har lyst på en, men jeg har tenåringer i hus. Litt kjipt om de hører vibrering, liksom. Anonymkode: be995...444 Nei Anonymkode: 7863a...ba8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #51 Skrevet 20. februar 2022 1 hour ago, Feministen_84 said: Kan ikke si hvor jeg kjøpte den, for da blir det visst ramaskrik her om skjult reklame😂 Det behøver du ikke heller, ikke sant, for det har du uansett gjentatt ganske mange ganger. Ville kanskje trodd at du lot salgstalen ligge etter at du ble gjort oppmerksom på at snikreklameringen var åpenbar, men nei. Som jeg forutså kommer tilbakemelding etter kjøp med produktbilde, "rave review" med oppstyltet språk og detaljer rundt forsendelsen som ingen andre enn en selger ville funnet på å beskrive eller bryr seg døyten om. Du informerer en misfornøyd kunde om returmuligheter. Fordelene og erfaringene med produktet endrer seg ettersom hvem som spør. Du har 11 innlegg på KG og alle er i denne tråden. Det finnes så mange gode måter å drive markedsføring på, men dette er ikke en av dem. Jeg støtter gjerne de mindre nettbutikkene og har god erfaring med det. Men fremstår de uærlige (og latterliggjør potensielle kunder), da gidder jeg ikke. Anonymkode: 1be95...905 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå